خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس وگرامیداشت شهدای حمله تروریستی اهواز در شوشتر

به گزارش خبرنگار بسیج نیوز در شوشتر همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت این هفته ومراسم گرامیداشت شهدی حمله تروریستی اهواز با حضور مسولان شهرستان ،فرمانده سپاه شوشتروکارگران وکارمندان شرکت کشت وصنعت امام خمینی(ره) وباهمکاری پایگاههای مقاومت بسیج شرکت امام (ره)در سالن اجتماعات وآن شرکت برگزار گردیده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۴۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

در ابتدای مراسم بعداز عرض خوش آمدگویی توسط مدیریت محترم شرکت امام خمینی (ره) به حضار،
امام جمعه محترم شهرستان شوشتر که سخنران این مراسم بود ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان این مراسم دفاع مقدس را یکی از برکات خداوند به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست .
حجت السلام سلیمانی در ادامه سیدالشهدا را اسوه شجاعت وصبوری دانسته اند وبااشاره به این که راه سیدالشهدا باید تا همیشه ادامه داشته باشد.
ایشان در ادامه فرمایشات خود گریزی هم به حاثه تروریستی در اهواز زد وخاطرنشان کردند که اینگونه ترقه بازی ها وترورهاخللی در وحدت واستقامت مردم دربرابر دشمنان را ازبین نخواهد برد.
امام جمعه شهرستان شوشترتاکید کردند: که دشمنان از راهای مختلف قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند ،ولی آنها باید بداند که ملت ایران ملت امام حسین است ملت ما شهادت را دوست دارند وبا اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص گوشمالی به عوامل این حادثه ،اضافه کردند که در آینده بسیار نزدیک این مهم تحقق خواهد گرفت ونیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده جان فشانی درهمه میدانها هستند.
حجت السلام سلیمانی در ادامه به وحدت تمام قومیت ها در مراسم تشیع جنازه شهدای حادثه تروریستی اشاره واظهار داشتند که همه به چشم خود دیدند که همه قومیتها با هر لباس ولهجه ای که داشتند حضور باشکوهی را به تصویر کشانده اند ومشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها