خبرهای داغ:

در مصاحبه با فرمانده سپاه شهرستان اندیمشک سرگرد پاسدار احسان کریم پور تشریح شد

امیر سرتیپ محمد مختاری‌فر عصر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۶ مهر مردم اندیمشک اظهار کرد: عشایر این منطقه با فداکاری و ایثار خود در کنار دیگر رزمندگان جنگ تحمیلی از سقوط خوزستان جلوگیری کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۳۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

وی افزود: در عملیات جسر نادری این عشایر بودند که دوشادوش دیگر رزمندگان در آن موقعیت حساس با رشادت و فداکاری خود حماسه ۶ مهر(جسر نادری) را رقم زدند و نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

جانشین فرماندهی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: دشمن در عملیات جسر نادری با خیال خام خود می‌خواستند، اندیمشک را فتح تا زمینه سقوط خوزستان را به آسانی فراهم آورند.

وی بیان کرد: عشایر ایران اسلامی از عشایر عرب، بختیاری، لر و ... حماسه‌هایی در دفاع مقدس رقم زدند که نمونه آن همین جسر نادری بوده که ولایت پذیری و میهن‌دوستی آنان را جلوه می‌دهد.

امیر سرتیپ مختاری‌فر با اشاره به تهدیدات و لاف‌های رژیم صهیونیستی در حمله به ایران، گفت: آن‌ها خود هم می‌دانند که آرزوی حمله به ایران را به گور خواهند برد و اگر این اشتباه از آن‌ها سر زند دیگر رژیم جعلی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اوج اقتدار نیروهای مسلح ایران در زمان کنونی، افزود: هرگونه تهدید، حمله یا دست درازی به ایران اسلامی با ضربه سنگین نیروهای مسلح روبه رو خواهد شد.

جانشین فرماندهی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: همه ایران از پیر تا جوان، همه ملت با رهنمودی‌های رهبر انقلاب از ایرانمان با تمام توان دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در این مراسم از رزمندگان و خانواده شهدایی که در محور کرخه حضور داشته توسط کنگره سرداران و یکهزار شهید شهرستان اندیمشک تقدیر شد.

این مراسم بزرگداشت حماسه مقاومت مردمی ۶ مهر اندیمشک، هرساله و به پاس مجاهدت‌های بسیجیان، ارتشیان و عشایر این منطقه در مقابله با رژیم بعثی در جسر نادری برگزار می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها