خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

مردم، عامل پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: مادامی که ما در عرصه های دفاعی ، فرهنگی، سیاسی و امنیتی پیروز و سربلند بیرون آمدیم زمانی بوده که مردم در عرصه بودند و امروز ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۷۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید صدوقی زیرکوه نشست هم اندیشی سران طوایف و عشایر زیرکوه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان، مسئول بسیج عشایری استان ، امام جمعه و مسئولین شهرستان زیرکوه در روستای مرزی چشمه بید برگزار شد.

 

سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در این مراسم با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس از آزمون جنگ نظامی سربلند بیرون آمدیم اظهار داشت: مادامی که ما در عرصه های دفاعی ، فرهنگی،  سیاسی و امنیتی پیروز و سربلند بیرون آمدیم زمانی بوده که مردم در عرصه بودند و امروز ما درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.


وی متذکر شد: ما از دفاع مقدس درس گرفتیم که هیچ غیر ممکنی وجود ندارد و امروز باید با تأسی از دوران دفاع مقدس این برهه از زمان که جنگ اقتصادی وجود دارد را مدیریت کنیم.


برات زاده ابراز داشت: امروز امپراتوری رسانه ای با تمام توان با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها دست به دست هم داده اند تا یأس و ناامیدی را در جامعه گسترش دهند و مردم باید با محوریت ولایت فقیه ، وحدت داشته باشند و تعصبات حزبی، گروهی و منافع شخصی را کنار بگذارند و حول این محور حرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس درس گرفتیم که هرجا ضربه خوردیم ، از داخل کشور عده ای برای دشمن  راه را هموار کرده بودند.

 

شایان ذکر است در پایان مراسم مشکلات روستاهای عشایری نیز بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها