خبرهای داغ:
دیدار با خانواده شهدا

جمعی از مسئولین شهرستان سمنان با خانواده شهیدان شحنه دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر فرمانده سپاه ناحیه سمنان،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان،فرمانده حوزه والفجر ادارات سمنان،شهردار و اعضای شورای شهرستان سمنان با خانواده ی شهیدان مجید و مسعود شحنه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۹۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر فرمانده سپاه ناحیه سمنان،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان،فرمانده حوزه والفجر ادارات سمنان،شهردار و اعضای شورای شهرستان سمنان با خانواده ی شهیدان مجید و مسعود شحنه دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان شحنه بیان کرد: یکی از عواملی که خداوند به والدین این شهید چنین توفیقی دادند که فرزندشان شهید شود نان حلالی است که پدر آن ها بر سفره خانه خود می آورد؛ پدر گرامی این شهدای معزز با شغل بنایی و با زحمتی که کشیده است نان حلال در اختیار فرزندان خود قرارداده است و دیگر عامل به یقین به مادر این شهدا بازمی گردد که بنا به گفته خودش هیچگاه بدون وضو به فرزندان خود شیر نداده است بنابراین این طهارت و این عشق به خدا نتیجه اش این می شود که این مادر افتخار مادر شهید را کسب کند.

حجت الاسلام والمسلمین راسخی اظهار کرد: مادران شهدا کسانی هستند که انقلاب ما را بیمه می کنند؛به دلیل نفس های قدسی مادران شهدا است که همچنان پرچم این نظام برپا است و انشاء الله که به زودی به دست منجی عالم بشریت می رسد‌.

وی خاطر نشان کرد: زندگی های والدین شهدا به زندگی و سیره ی امام حسین(ع) گره خورده است؛ هرگاه مادری هنگام عزاداری امام حسین(ع) برای مظلومیت و غربت ایشان اشک بریزد و این اشک مخلوط با شیر مادر شود آن فرزند همانند شهید مجید و مسعود شحنه حسینی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها