خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازارایان الهادی خبر داد:

اهدا بیش از ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شاهرود

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود از اهدا بیش از ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۸۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
حسین عجم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: در این راستا به کمک اصناف و بازاریان بسیجی، بیش از ۱۰۰ بسته لواز التحریر به ارزش متوسطه هر بسته ۵۰ هزار تومان و در مجموع بیش از ۵۰ میلیون ریال تهیه و بین دانش آموزان نیازمند شهرستان شاهرود توزیع گردید.
وی افزود: این بسته‌ها شامل دفتر، مداد و خودکار و پاکن، خطکش، مداد رنگی، کیف مدرسه و جامدادی است که بین دانش آموزان نیازمند محلات اسلامی و روستا‌های کم برخودار شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و بسیج کارگری حوزه غدیر اهدا شد.
فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازارایان الهادی با بیان اینکه هدف از این برنامه کمک به خانواده‌های نیازمند برای حضور فرزندانشان در سال تحصیلی جدید در واحد‌های آموزشی بوده است گفت: تلاش ما در بسیج کمک به محرومیت زدایی در جامعه است و این برنامه‌ها هر چند کم در این راستا اجرا می‌شود و اصناف و بازاریان ما در جنگ اقتصادی امروز در صف مقدم نبرد حضور دارند و تلاش می‌کنند تا در این جنگ نیز مانند دوران دفاع مقدس پیروز و سربلند باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها