خبرهای داغ:
با حضور ۴۰ گردان نمونه از سراسر استان،

رسیدن رزمایش عاشورائیان حضرت رسول الله ۲ به منزل آخر در سمنان

مرحله پایانی رزمایش عاشورائیان حضرت رسول الله۲ با حضور ۴۰ گردان نمونه استان سمنان برگزار می شود. فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) از برگزاری مرحله پایانی رزمایش عاشورائیان حضرت رسول الله(ص) استان سمنان در ۱۲ مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۹۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
سردار حسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به رزمایش عاشورائیان حضرت رسول الله (ص) ۲ اظهار کرد: این رزمایش ۴۰ روزه پیش بینی شده بود که آغاز آن یا تجمع و پیاده روی و اجتماع سراسری با حضور گردان‌های بیت المقدس و امام حسین (ع) و آمادگی گروه‌های جهادی آغاز شد.
وی افزود: گروه‌های جهادی در ۴۰ روز به فعالیت‌های عمرانی، محرومین زدایی، فرهنگی، پزشکی و قرآنی در محلات اسلامی و محروم و روستا‌های دورافتاده اجرا گردید.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به مرحله پایانی رزمایش عاشورائیان گفت: مرحله نهایی این رزمایش همزمان با سراسر کشور و با تجمع ۱۰۰ هزار نفری در پایتخت در سمنان با حضور ۴۰ گردان نمونه استان اجرا خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در این رزمایش گردان‌های نمونه استان برای اولین بار با نظم تمام عیار و تمام معنا با حضور گردان‌های بسیج اعم از بیت المقدس و امام علی (ع) و کوثر و گروه‌های نمونه جهادی پنجشنبه برگزار می‌شود.
حسن زاده با بیان اینکه نیرو‌های حاضر در این رزمایش در دو بلوار امیرکبیر و امام رضا (ع) سمنان بصورت پیاده روی نظامی و حماسی حاضر و به سمت محل استقرار در مصلی حرکت می‌کنند افزود: مراسم با احترام به مقام شامخی شهدا و سان و اجرای حرکات رزمی بسیجیان و سخنرانی و اجرای سرود دسته‌جمعی اجرا می‌گردد.
وی با اشاره به استمرار حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان تا پایان سال اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج تا پایان سال بصورت صعودی فعالیت خود را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، پزشکی، قرآنی، عمرانی و خدمت رسانی در مناطق محروم و محلات اسلامی استان ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها