فرمانده سپاه ناحیه میناب در یادواره شهدای روستای شهوار و جانشینی میناب، گفت: با ریخته شدن خون پاک و مطهر شهیدان پایه های این نظام و انقلاب مستحکم شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۱۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمدی نیا در مراسم یادواره شهدای روستای شهوار و جانشینی شهرستان میناب شهیدان را مایه عزت و اقتدار کشور دانست و گفت: از اول پیروزی انقلاب ما مستکبرین و دشمنان این نظام می خواستند نور این انقلاب را خاموش کنند ولی غافل از آن بودند که طبق وعده الهی حق همیشه ماندنی و باطل نابود شدنی است.

احمدی نیا دشمنی کفر با اسلام را ریشه دار عنوان کرد و افزود: از صدر اسلام تاکنون کفار و مشرکین جنگ های زیادی را علیه مسلمانان روا داشته اند و منافقین نیز همراه و همگام با آنان در صدد نابودی اسلام بودند ولی خداوند به واسطه رزمندگان اسلام دین حق را محفوظ داشته و انشاالله این انقلاب به زودی به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: شهیدان با ریخته شدن خونشان این نعمت بزرگ آزادی و امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و امروز ما وظیفه داریم از خون شهیدان پاسداری کنیم و نگذاریم خون شهیدان هدر رود.

طالب احمدی نیا وصیت نامه های شهیدان را خط و مشی برای جوانان امروز دانست و گفت: اگر به وصیت نامه های شهیدان رجوع کنیم ولایت مداری،حفظ حجاب و به طور کلی تقوا را به ما سفارش کرده اند که مهمترین این وصیت نامه های شهیدان ولایت مداری و در خط ولایت بودن است.

احمدی نیا بیان کرد: تا سکان دار این نظام و انقلاب امام خامنه ایست و رزمندگان و بسیجیانی شیر دل چون شما را دارد مطمئن باشید هیچ خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار