خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

تولی و تبری یکی از درس های زیارت عاشورا است

امام جمعه میاندوآب گفت: به نظر من دلیل این مشکلات فقط بازرسی و نظارت است و باید نظارت شود تا از گران فروشی خودداری شود.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در مزار شهدای میاندوآب با اشاره به درس ها و فلسفه زیارت عاشورا، اظهار کرد: زیارت عاشورا از فضیلت بسیاری برخوردار است.

وی افزود:زیارت عاشورا درس های بسیاری دارد که تولی و تبری یکی از درس های آن است و در واقع تولی و تبری جلوه زیبایی از زیارت عاشورا است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فتنه ها، گفت: در فتنه ها حق و باطل در هم می آمیزد و لذا باید مراقب بود؛ شهدا تربیت شده دین بودند و در ولایت الهی قرار گرفته و عزت پیدا کردند.

وی با بیان اینکه باید مراقب بود که با چه کسی هم نشینی می کنید، اظهار کرد: باید در انتخاب مشاوران دقت کرد چرا که نفاق مانند شمشیر دولبه است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تنها زیر سایه ولایت می توان به سعادت رسید، افزود: شهدای ما پیرو مکتب عاشورا بودند و برای ما مسیرگشا و راهگشا هستند.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه امروز مشکلاتی داریم و کسی آن را کتمان نمی کند، گفت: به نظر من دلیل این مشکلات فقط بازرسی و نظارت است و باید نظارت شود تا از گران فروشی خودداری شود.

وی  تصریح کرد: چه کسی باید نظارت کند؟ بنده خودم شخصا امروز به چند مغازه سرکشی کردم و حتی کالایی را خریدم که بعد از خرید متوجه شدم قیمت روی کالا ۱۲۰۰ تومان بود ولی ۱۵۰۰ تومان می فروشد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: شهید کاظمی ها، شهید باکری ها و شهید حججی ها و شهدای عزیز ما رفتند تا از انقلاب محافظت شود و امروز نیز به کوری چشم دشمنان؛ مردم پشتیبان انقلاب هستند.

حسن زاده تصریح کرد: ما امروز در جوار شهدا، عهد و پیمان می بندیم که از انقلاب و ولایت پشتیبانی کرده و مدافع خون شهدا باشیم

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار