خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس،

توزیع بسته های پذیرایی هفته دفاع مقدس در شاهرود

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا شاهرود از توزیع بسته های پذیرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۶۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
ابوذر مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: امسال پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد برنامه‌های باشکوه، متنوع و موثر گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهر باصفای شاهرود و مساجد و پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) بودیم.
وی افزود: جا دارد پیشانی شکر بر خاک گلگون ایران اسلامی بسائیم و از عنایت ویژه شهدا غافل نشویم.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا تصریح کرد: این جلوه‌های ماندگار خلق نشد، مگر با تلاش و حضور بسیجیان عزیز، مخلص، پای کار انقلاب و ولایت مدار و مدیریت جهادی برخی دلسوزان انقلاب و دلسوختگان جامانده از غافله عشق و شهادت.
وی با اشاره به فعالیت‌های متنوع این حوزه در هفته دفاع مقدس گفت: به همت بسیجیان حوزه قریب به پنج هزار بسته پذیرایی شامل نخود و کشمش و شکلات و گز با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون ریال که بین مردم باصفای شهر باصفا توزیع شد.
مطهری خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر نمایش جلوه‌های ویژه نظامی وعملیاتی در هفته دفاع شاهد جلوه گری وتاثیر گذاری جهاد خدمت رسانی بویژه در زمینه بهداشت و درمان توسط بسیج جامعه پزشکی بودیم که رضایت مندی فوق العاده‌ای را به همراه داشت.
وی با تشکر از همه بسیجیان اعم از فرماندهان عزیز و بسیجیان بصیر و مخلص افزود: باشد که همگی افتخار سربازی، دوشا دوش رهبر معظم انقلاب و در رکاب امام زمان (عج) را به لطف حضرت سبحان داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها