خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

سربازان برومند، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور هستند

امام جمعه طبس گفت: سربازان برومند، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور هستند که در ۸ سال دفاع مقدس با حضور فعال و چشمگیر در کسوت مقدس سربازی، آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام و میهن عزیز به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۶۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، به منظور وفاق و همدلی بیشتر نیروهای مسلح در شهرستان طبس یازدهمین جشنواره علی اکبر ، جوان سرباز به صورت مشترک بین ارتش، نیروی انتظامی ، سپاه و اداره زندان ها برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سبزواری ، امام جمعه شهر طبس در این مراسم گفت : ما باید طبق طبق آیه قرآن در حد توانمان آمادگی های دفاعی خود را تقویت کنیم که بحمد الله به خاطر ما توانسته ایم به خاطر عمل به همین آیه قرآن به موشک های نقطه زن با برد 2000 کیلومتر دست یابیم .

وی در رابطه با عمل به آیه  (و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه) خاطر نشان کرد: تقویت خود در مقابل دشمن فقط محصور به آمادگی های دفاعی نمی شود ،بلکه ما باید علاوه بر توانمندی های نظامی ،توانمندی های معنوی خود را هم بالا ببریم .

امام جمعه طبس افزود : آشنایی سربازان با فضا های معنوی ، علم  و معنویت از سفارشات مقام معظم رهبری است که سربازان محترم باید از این فرصت سربازی نهایت استفاده و بهره را ببرند تا بعداً از فرصت های از دست رفته پشیمان و نادم نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی سبزواری گفت : حراست از عزت، امنیت، استقلال، تمامیت ارضی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، جان، مال، نوامیس مردم، وظیفه دینی و ملی هر ایرانی است و در راستای اجرای همین وظیفه است که تمامی اتباع ذکور ایرانی مکلف به انجام خدمت وظیفه عمومی هستند.

وی تاکید کرد: سربازان برومند، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور هستند که در ۸ سال دفاع مقدس با حضور فعال و چشمگیر در کسوت مقدس سربازی، آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام و میهن عزیز به منصه ظهور رساندند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آوردند.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره علی اکبر ، جوان سرباز ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس و اولین و تنها ترین جشنواره تجلیل از سربازان نیروهای مسلح در سطح استان خراسان جنوبی ، با میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس برگزاری شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم سربازان کلیه نیروهای مسلح شهرستان طبس مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی ،واحد طبس را عطر افشانی و زیارت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها