خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود:

فرهنگ عاشورا، رمز پیروزی بر دشمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: فرهنگ عاشورا و قیام حسینی، رمز پیروزی ما بر دشمنان داخلی و خارجی است و تا زمانی که در این مسیر باشیم شکست ناپذیر هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۹۶۱۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام محمد حسین پور در جمع عزادارای حسینی شاهرود در سخنانی با بیان اینکه فرهنگ حسینی امروز رمز موفقیت ماست افزود: امام حسین (ع) فدای دین جد خود شد تا این اسلام ناب باقی بماند و امروز ما میراث دار فرهنگ ناب اسلام هستیم.
وی افزود: تلاش امام حسین(ع) در راستای احیای دین جدش و پدر و برادرش با جان دادن و اسارت اهل بیتش محقق شد و ما امروز مدیون آن ایثار و فداکاری هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام حسین شهید امر به معروف و نهی از منکر است گفت: امروز نیز ما باید در این مسیر حرکت کنیم که مکتب اسلام ناب را در منطقه و جهان گسترش داده و زمینه ساز ظهور باشیم.
وی تصریح کرد: قیام حسینی ویژگی های فراوانی دارد که باید به مطالعه آنها پرداخته و با دقت آنها را بررسی نماییم که از جمله آنها احیا دین و مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان و حق طلبی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی برای دین است.
حسین پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نیز با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا بنا نهاده شد و هدف نهایی آن به فرموده امام راحل زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است گفت: امروز دشمن این فرهنگ را هدف قرار داده و با جنگ نرم و توژئت های فرهنگی می خواهد ما را منحرف و به اهداف شوم خود در سلطه دوباره بر کشور ما دست یابد.
وی بصیرت را لازمه حرمت امروز جامعه دانست و افزود: باید فرهنگ عاشورا را در دل و جان خود و خانواده ها نهادینه کنیم تا در این جنگ نرم پیروز شویم و دشمنان را منکوب نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها