خبرهای داغ:
رئیس هیأت هاکی استان قم خبر داد

برگزاری نخستین دوره لیگ هاکی در قم

رئیس هیأت هاکی استان قم از استارت نخستین دوره مسابقات باشگاهی لیگ هاکی با حضور پسران و بانوان هاکی‌باز در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۱۳۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
برگزاری نخستین دوره لیگ هاکی در قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید جلیلی اظهار کرد: با بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که هاکی قم ظرفیت‌های بسیار زیادی برای مطرح شدن و درخشیدن در سطح کشور دارد، به همین منظور باید راه‌کار‌هایی عملی شدن این توانمندی را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری منظم مسابقات استانی در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی استان، تورنمنت‌های مختلف به مناسبت‌های ملی و مذهبی و اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور از جمله اقداماتی است که هیأت هاکی به منظور تحول و توسعه این رشته در نظر دارد.

رئیس هیأت هاکی استان قم در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ هاکی پسران و بانوان باشگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار برنامه‌ریزی مسابقات لیگ بتل اینلاین هاکی استان قم انجام شد و این رقابت‌ها را با حضور تیم‌های باشگاهی هاکی قم برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی آکادمی اسکیت پرشین قم، عنوان کرد: این لیگ از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی برگزاری می‌شود و تا پایان هفته دوم سارا خداجویان با کسب هفت امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته و دیگر تیم‌ها با فاصله اندک در مکان‌های بعدی قرار دارند.

جلیلی با اشاره به رده‌بندی این لیگ‌ها، یاد آور شد: در لیگ بانوان هاکی قم سارا خداجویان با کسب هفت امتیاز صدرنشین شد، بهار کریمی با کسب ۶ امتیاز رده دوم را در اختیار گرفت و فاطمه آقایی همراه با هدیه آقایی هر دو با کسب امتیاز مشابه پنج در رده سوم مشترک جای گرفتند.

وی به برترین‌های رده نوجوانان بخش مردان نیز اشاره و اظهار کرد: رتبه نخست با کسب ۶ امتیاز به امیرعلی سپهری رسید، امیر رسول آقاجانی با کسب پنج امتیاز در مکان دوم به کار خود پایان داد و علی سبط نبی در کنار سبحان خدایاری با کسب چهار امتیاز مشترکا سوم شدند.
ارسال نظرات