خبرهای داغ:
مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان:

مشکل جامعه امروز ما عدم رعایت اخلاق اسلامی است

مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به اینکه ما در جامعه امروزی مشکل دین نداریم، گفت: جامعه امروز ما مشکل اخلاق دارد چراکه اخلاق اسلامی آنگونه که شایسته است در جامعه اسلامی پیاده نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۷۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

مشکل جامعه امروز ما عدم رعایت اخلاق اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم پرفیض زیارت عاشورا در دهه اول ماه محرم با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی شرکت توزیع برق همدان برگزار شد.

مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: یکی از وظایف مردم نسبت به امام، زینت امام بودن است که امام صادق (ع) نیز در این خصوص فرمود «برای ما زینت باشید».

حجت‌الاسلام ابراهیم بهرامی‌فر با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که از امام پیروی کنیم، افزود: پیروی و اطاعت از امام واجب است.

وی با اشاره به اینکه ما در جامعه امروزی مشکل دین نداریم، گفت: جامعه امروز ما مشکل اخلاق دارد چراکه اخلاق اسلامی آنگونه که شایسته است در جامعه اسلامی پیاده نمی‌شود.

مسئول امور دینی و فرهنگی صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه اگر در جایی مشکلی نیز وجود دارد به عدم رعایت اخلاق اسلامی برمی‌گردد، عنوان کرد: جامعه اسلامی باید مزین به اخلاق اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره به واقعه عاشورا و نقش‌آفرینی بانوان از جمله حضرت زینب کبری(س) در کربلا تصریح کرد: این بانوان به عنوان الگو در تاریخ ثبت شده‌اند و ما باید آنها را به عنوان الگوی خود قرار دهیم.

بهرامی‌فر اضافه کرد: این بانوی بزرگوار به بهترین شکل مدیریت بحران بعد از شهادت امام حسین(ع) و در سخت‌ترین شرایط را داشتند و حفظ جان امام سجاد(ع) و بچه‌ها از وظایف سنگین حضرت زینب(س) در کربلا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات