خبرهای داغ:
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به سركشي مستمر از ادارات در قالب اكيپ‌هايي در ساعات اداري و پس از آن، گفت: در این راستا از 569 اداره در سطح استان بازدید به عمل آمده و مشاوره‌‌هاي لازم ارائه شده است.
کد خبر: ۹۰۵۹۸۹۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

بازدید از 569 اداره توسط اکیپ‌های مدیریت مصرف برق استان همدانلیدا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت مصرف برق ادارات استان اظهار داشت: در این زمینه تفاهم‌نامه همكاري با موضوع مديريت مصرف برق با بسيج ادارات استان همدان منعقد شده است که در طول سال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سمینارهای آموزشی مختلف در خصوص مصرف برق افزود: سمینار آموزشی بهینه‌‌سازی مصرف برق برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب، فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج ادارات، كاركنان استانداري، مركز بهداشت و مديران روابط عمومي ادارات استان همدان برگزار شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: انجام مكاتبات لازم با استانداري همدان در خصوص بند يك تصويب نامه هيئت وزيران در راستاي تغيير ساعت كار ادارات انجام شده است.

لیدا یوسفی افزود: ارسال نامه برای ادارات به واسطه ديوان محاسبات اداري استان با محتواي راهكارهاي قابل اجرا و اخذ پاسخ از ادارات، ارسال پوستر راهكارهاي مديريت مصرف در قالب يك پوستر لمينت شده برای تهيه و نصب در اتاق‌ها و ارسال مصوبات هيئت دولت برای همه ادارات استان نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به سركشي مستمر از ادارات در قالب اكيپ‌هايي در ساعات اداري و پس از آن، گفت: در این راستا از 569 اداره در سطح استان بازدید به عمل آمده و مشاوره‌‌هاي لازم ارائه شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: همچنین در این بازدیدها به 211 اداره در خصوص روشنايي هاي غيرمتعارف، سيستم سرمايشي غيرضروري و رعايت نكات صرفه جويي تذكرات لازم داده شد.

وی با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای کاهش مصرف برق ساختمان‌های شرکت نیز ابراز داشت: برگزاري جلسات در ساعات اوليه صبح برای جلوگيري از روشن شدن كولر سالن كنفرانس، استفاده از دور كند كولرها در ساعات اوج مصرف روز، استفاده از دستگاه فتوكپي مركزي در ساعات اوليه صبح، استفاده از سنسور حركتي برای روشنايي سرويس‌هاي بهداشتي، جايگزين کردن لامپ‌هاي كم مصرف با لامپ‌هاي LED و خاموش كردن چراغ اتاق‌هايي كه نور طبيعي كافي دارند، از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات