خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: آب و فاضلاب روستایی باید با کمک بخشداری و دهیاری روستای ولی سیراب از توابع بخش زرین دشت مشکل آب شرب را ظرف مدت 15 روز حل کند.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۸۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

آب و فاضلاب روستایی مشکل آب شرب روستای ولی سیراب را حل کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در بازدید از روستای ولی سیراب از توابع بخش زرین دشت و بررسی مشکلات این روستا با تاکید بر پیگیری شورا و دهیار برای حل مشکلات روستا و مطالبات مردم بیان داشت: کانال دفع آب‌های سطحی توسط بنیاد مسکن جداره‌سازی شود.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب روستایی باید با کمک بخشداری و دهیاری روستا مشکل آب شرب را ظرف مدت 15 روز حل کند، افزود: اهالی روستا نیز مکلف هستند برای اخذ انشعاب و استفاده از خدمات آب و فاضلاب مراجعه کنند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر لایروبی قنات روستا توسط جهاد کشاورزی تصریح کرد: تیرهای برق فشار قوی این روستا با مشارکت دهیاری تا پایان سال جابجا شده و همچنین دهیاری نیز مکلف است ساخت و ساز غیر بومی را تحت کنترل قرار دهد.

وی در ادامه در بازدید از روستای بالاجوب بخش زرین دشت نیز عنوان کرد: مشکل ارتباط مخابرات این روستا توسط اداره متبوع ظرف مدت 15روز برطرف شود.

ناصری با بیان اینکه کشاورزان از طریق همکاری با دهیاری و شورا برای بهره‌مندی ازخدمات آبیاری‌های نوین به جهاد کشاورزی مراجعه کنند، گفت: بنیاد مسکن نیز با مشارکت دهیاری کانال دفع آب‌های سطحی این روستا را جداره‌سازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات