خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به منظور انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، مهلت ارسال آثار هشتمین دوره «جایزه ادبی یوسف» در قالب داستان کوتاه تمدید شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۰۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی از تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی داستان کوتاه یوسف خبر داد و گفت: با توجه به استقبال علاقمندان و نویسندگان مهلت ارسال آثار به این جایزه ادبی  تا دهم مهرماه۱۳۹۷ تمدید شد.

مدیر کل حفظ اثار دفاع مقدس فارس در ادامه تصریح کرد: هشتمین دوره ی این جایزه ادبی امسال در دو مرحله استانی و ملی برگزار می گردد که تاکنون استقبال خوبی در مرحله استانی صورت گرفته است و از علاقمندن دعوت می شود داستان های کوتاه خود را با موضوعات دفاع مقدس، مقاومت جهانی(سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و..)شهدای مدافع حرم، موضوع ویژه«مقاومت خرمشهر» به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

سرهنگ گرامی در اددامه اذعان داشت: دفاع از «حریم اهل بیت (ع)» و «مقاومت اسلامی» نیز ۲ بخش جدید دیگری است که امسال به بخش عمومی اضافه شده است و این جشنواره به صورت کشوری برگزار می‌شود اما به نفرات برتر استانی نیز جوایزی ارزشمندی اهدا خواهد شد.

وی از امتیازات این جشنوار سخن گفت و افزود: توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌ها استان، دستاوردهای استانی دفاع مقدس و تبعات این حماسه آفرینی ها و شخصیت‌های شناخته شده دفاع مقدس استان و استفاده از زبان و گویش‌های محلی امتیاز ویژه خواهد داشت.

خاطر نشان می گردد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پست به نشانی شیراز، چهاراه غدیر، کدپستی ۷۱۵۳۹۵۴۱۱۱ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارسال نمایند و یا از طریق رایانامه bonyadfars6@Gmail.com ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها