خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خبر داد

اعزام بیش از 200 گروه جهادی به مناطق محروم/ خدمت 13هزار نفر در شیفت ایثار بسیج کارگری

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی گفت: طی دو روز گذشته حدود 13 هزار نفر در 19 کارخانه قبول کردند یک شیفت به صورت رایگان کار کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۹۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم طرح رزمایش خدمت «یک کاسب، یک دانش آموز» اظهار داشت: مسجدالرسول بازار بیرجند و پایگاه شهید نواب صفوی به عنوان قرارگاه پشتیبانی و کمک به جبهه ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آغاز سال تحصیلی همه ساله توسط کمیته امداد دنبال می شود افزود: این برنامه از روی اخلاص است و بر دانش آموزانی که بسته های کمک تحصیلی را دریافت می کنند تاثیرگذار است.

قاسمی ادامه داد: دشمن تمام توانش را علیه ملت ایران بکار گرفته تا پیوند برادری بین ملت ایران را آسیب بزند و ملت را مأیوس کند لذا تمام هجمه ها روی اقتصاد ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ما در جنگ های نظامی، سیاسی و فرهنگی پیروز شده است خاطرنشان کرد: جنگ و حربه امروز دشمن، اقتصادی است.

فرمانده سپاه استان اظهار داشت: این حرکت الهی و این رزمایش نشان می دهد بازار همچنان پیشتاز و در خط مقدم مبارزه و حامی مستضعفان است و امروز جهاد در راه خدا با مال و جان است.

وی با بیان اینکه انفاق مال بسیار ارزشمند و گامی بزرگ به سوی خداوند است متذکر شد: اولین هدف این حرکت این است که به دشمن بگوید هیچ غلطی نمی تواند بکند، دومین هدف امیدواری دانش آموزان به زندگی و هدف دیگر ارتباط بین اقشار مختلف مردم است.

قاسمی ادامه داد: هدف دیگر اجرای این طرح ها احیای سنت رسول الله ( ص) و ائمه اطهار (ع) در کمک به هم نوع و به فکر دیگران بودن است.

وی عنوان داشت: تاکنون بیش از 200 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: یک پزشک متخصص پوست که در جبهه مجروح شده است هم اکنون در روستاهای مرزی درمیان به صورت رایگان مشغول مداوای بیماران پوستی است.

وی با اشاره به اجرای طرح شیفت ایثار توسط کارگران بسیجی ادامه داد: طی دو روز گذشته حدود 13 هزار نفر در 19 کارخانه قبول کردند یک شیفت به صورت رایگان کار کنند.

قاسمی بیان داشت: روز دوشنبه کارمندان به صورت خالصانه در مناطق محروم میز خدمت را برپا خواهند کرد تا به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها