خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی خبر داد

حمایت هزار دانش آموز در طرح رزمایش خدمت «یک کاسب، یک دانش آموز»

مسئول بسیج اصناف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعضی از کاسب‌ها حمایت بیش از یک دانش‌آموز را به عهده گرفته‌اند، گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار دانش‌آموز توسط کاسبان و بازاریان مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۸۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز مراسم جمع آوری کمک های اصناف و بازاریان برای دانش آموزان بی بضاعت با عنوان (یک کاسب، یک دانش آموز) در قالب رزمایش خدمت با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان و بسیجیان اصناف و بازاریان در مسجد الرسول بازار بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خراسانی مطلق مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در مراسم طرح رزمایش خدمت «یک کاسب، یک دانش آموز» اظهار داشت: هدف از رزمایش خدمات رسانی فقط جمع آوری کمک برای مستمندان نیست بلکه روشن گری حمایت اصناف و پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در بیرجند در حمایت از انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند خاطرنشان کرد: در جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن ایجاد کرده، اصناف را مورد حمله و اتهام قرار داده است و سعی دارد از مردم جدا کند.

مسئول بسیج اصناف استان افزود: ظرفیت بزرگ اصناف متاسفانه در جنگ روانی دشمن، نادیده گرفته شده است اما اصناف همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

خراسانی مطلق بیان داشت: بسیج اصناف با همکاری اصناف، کسبه و بازاریان طرح یک کاسب یک دانش آموز در سراسر کشور آغاز کرده است و در این طرح تلاش می شود گوشه ای از خدمات اصناف نشان داده شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح  هزار بسته لوازم التحریر و کیف و کفش و لباس تا 15 مهرماه به دست نیازمندان می رسد.

مسئول بسیج اصناف استان با بیان اینکه هماهنگی با کمیته امداد و موسسات خیریه در جهت شناسایی افراد نیازمند انجام شده است افزود: هر دانش آموز مستمندی را به یک کاسب وصل می کنیم تا آن کاسب همانند فرزند خودش از دانش آموز نیازمند حمایت کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در بیرجند صد بسته لوازم التحریر تهیه شده است گفت: در سطح استان 970 بسته آماده شده که 400 بسته امروز و مابقی تا 15 مهرماه توزیع می شود. در مجموع یک هزار بسته در استان خراسان جنوبی تحویل دانش آموزان محروم خواهد شد.

خراسانی مطلق با بیان اینکه در خراسان جنوبی 30 هزار دانش آموز نیازمند شناسایی شدند اظهار داشت: کمیته امداد 9 هزار و 170 دانش آموز را تحت حمایت دارد.

وی افزود: در سطح کشور قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه 11 هزار بسته و 6 هزار بسته کمیته امداد تهیه کرده است و در سه روز اخیر یک هزار بسته دیگر نیز تهیه شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها