خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: یکی از پیام‌های مهم نهضت عاشورا توجه به اقامه نماز اول وقت است.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۸۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، در مراسمی که در سپاه فجر فارس انجام شد، از زحمات سرهنگ پاسدار قادر شفیعی تقدیر و سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی به‌عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس معرفی شد.

در این آئین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جمع کارکنان و مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه در نواحی چهارگانه شیراز گفت: هر کس با قرآن انس بگیرد گرفتار نخواهد شد چرا که قرآن همچون دژی محکم و قلعه‌ای استوار از او پاسداری می‌کند.

وی افزود: مجموعه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به‌عنوان مجموعه نظارتی باید تمام تلاش خود را در جهت مصون‌سازی، معنویت‌افزایی و تعمیق معنویت در بین آحاد کارکنان سپاه به‌کار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس با توجه به قرار گرفتن در دهه اول ماه محرم گفت: یکی از پیام‌های مهم نهضت عاشورا توجه به اقامه نماز اول وقت است .

وی همچنین تأكید كرد: طبق سفارش‌های دین مبین اسلام حفظ حرمت افراد واجب است و باید حریم شرعی و حریم عرفی در سپاه را رعایت کنیم .

حاجی‌زاد،ه سهل‌انگاری در حفظ انقلاب و نظام را امری ناپسند و خسرانی جبران‌ناپذیر برشمرد و افزود: با اعتقاد راسخ و باصلابت برای اعتلای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم و بدانیم کوتاهی و سهل‌انگاری در این مسیر جبران‌ناپذیر است.

وی ضمن سفارش حاضرین به قدر دانستن فرصت‌ها گفت: باید تمام سعی و تلاشمان را در جهت انصاف‌محوری و تکریم ارباب‌رجوع و افراد به‌کارگیریم و تأثیرگذار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها