رئیس قرارگاه عمار کشور

قدرت بازدارندگی ایران اسلامی باعث وحشت دنیا/یک ساعتی اسرائیل هستیم

رئیس قرارگاه عمار گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در یک ساعتی اسرائیل هستیم و این قدرت بازدارندگی ما سبب می شود مقدمات ظهور نزدیک و بنی اتم که بزرگترین سلاح جهان است از کار بیفتد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۰۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در یادواره شهدای روستای خیج بخش بسطام شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم این روستا در سخنانی با مطرح کردن سه سوال اظهار کرد: آیا شهدا بازنده بودند یا برنده؟ شهدا زنده هستند یعنی چه؟ و با این همه تلاش امروز کجا هستیم و به این سوالها در این یادواره جواب می دهیم.
وی با اشاره به سوال افزود: شهدا قطعاً برنده شدند چرا که هر چیز قیمتی دارد، خدا هر چه خلق کرده برای انسان است و پول نگرفته است، پر دنیا تمام سرمایه ها دو حالت است یا الان مصرف می کنیم یا آینده مصرف می کنیم.
طائب گفت: سرمایه عمر روی نفس های ماست و نمی شود گذاشت برای آینده و دو خریدار دارد که یکی دنیاست و دیگری خداست، که پاداش دنیا یک ویژگی دارد و دو صفت، ویژگی آن بخل است و صفات آن محدودیت مکانی و زمانی است.
رئیس قرارگاه عمار کشور با اشاره به روز قیامت و بازخواست همه انسان های عالم از اول تا آخر برای اعمال خود همه خرید دنیاست که در آخرت حساب می شود اظهار کرد: یک خرید هم خدا انجام می دهد که ویژگی آن نسیه است ،جان را می خرد به بها بهشت و در دنیا جام بلا می دهد(هر که در این بزم مقرب تر است، جام بلا بیشترش می‌دهند.)
وی ادامه داد: فکر می کنید امام علی و امام حسین باختند که کشته شدند؟! نه، خدا خریدار جان آنها بود با دو صفت که محدودیت زمانی و مکانی این خرید ندارد، پس اینها بردند نه اینکه باختند.
وی با اشاره به زنده بودن شهدا گفت: سوال اینجاست که وقتی خدا می فرماید شهدا زنده اند، شهدا به جسم زنده اند یا روح، جسم که از بین می رود و روح هم که مرده ها هم روحشان زنده است، پس شهدا چگونه زنده اند، فرق مرده و زنده چیست؟ زنده اثر دهی دارد و مرده اثردهی ندارد و ابزار را او گرفته اند.
طائب افزود: آنکه مرد و شهید شد ابزار را از دست داد اما آنکه در راه خدا شهید شد اثردهی و اثرگیری او وجود دارد اما با ابزار جدید و خدا می فرماید (نزد او روزی می خورند.)
وی با اشاره به اینکه این همه شهید دادیم چی شد؟ گفت: باید ببینیم چه قرار بوده بشود تا بفهمیم چه شد؟ آیا شهدا برای دنیا رفتند؟ آنها به فرمان امام راحل رفتند و امام ماموریت و تکلیف داشت و بارها فرمود،( انقلاب ما مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان است)، باید منطقه را برای ظهور ایشان امن کنیم.
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آیا کنار خانه خدا برای ظهور امام زمان امن است؟ و ما فریاد عجل علی ظهورک می زنیم، چرا که هدف انقلاب امن کردن خانه خداست تا امام بیایند.
وی با بیان اینکه هر کجا پای شیعه باز شود برای ائمه امن می شود چه سوریه و چه عراق افزود: عربستان و سایر کشورها دست نشانده غده سرطانی اسرائیل هستند و باید این غده از بین برود و بعد از چهل سال رسیدیم به یک ساعتی هدف و زیر پای اسرائیل در بلندی های جولان قرار داریم و داد که بیایید می کنند که ما را نجات دهید.
وی اظهار کرد: سوری ها دارد پیش می روند و اگر به بلندی های جولان برسند کار اسرائیل تمام است و رهبری فرمودند دشمن در جنگ نظامی شکست خورده و جنگی رخ نخواهد داد و در جنگ فرهنگی هم شکست خورده و شهدا مدافع حرم نسل نو انقلاب نمونه فرهنگ دفاع مقدس هستند که دشمن نتوانسته کاری کند.
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه امید دشمن جنگ اقتصادی است گفت: تلاش آنها امضا برجام ۲ است چرا که ترامپ گفت باید ایران رفتار منطقه ای خود را عوض کند و دست از حمایت نیروهای منطقه ای بردارد و ایران محدودیت نظامی پیدا کند تا بتواند ایران را از منطقه بردارد.
وی با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی افزود: چرا دشمنان ما بمب اتم نمی زنند، چون سلاح او را از کار انداختیم گفتیم خطا کنی تلاویو و حیفا را می زنیم، پس خانه خدا هم برویم نمی زنند چون به یک ساعتی غده سرطانی رسیدیم که اگر خطا کنند می خوردند.
طائب با اشاره به جریان نفوذ در داخل بیان کرد: دشمنان این جریان را کنار جنگ اقتصادی به راه انداخته اند تا انقلاب اسلامی را تحت فشار قرار دهند اما بدانید تنها راه مقاومت است و باید ایستاد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها