خبرهای داغ:
آمادگی موسسه فرهنگی بین الحرمین؛

برگزاری مراسم ماه محرم در شاهرود

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از آمادگی این موسسه فرهنگی جهت برپایی مراسم عزاداری ماه محرم ۱۴۴۰ هجری قمری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۸۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: کسانی که در این جایگاه خدمت می‌کنند باید شأن آن را داشته باشند و اخلاق آنان اخلاق ابراهیمی و منش آن‌ها منش اسماعیلی باشد و یک جایگاه بسیار آرام و مامنی برای نوجوانان و جوانان فراهم کنند.
وی افزود: ماه محرم فرصتی مناسب در راستای نابود کردن توطئه‌های دشمن است که با برگزاری برنامه‌های نو و محتوایی در این ماه می‌توانیم دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام سازیم.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین متذکر شد: شناخت راه و روش ائمه معصومین (ع) یکی از اهداف اسلام ناب است و مسلمانان باید از این موهبت و فرصت الهی بهترین بهره لازم را برده و خود را برای پیمودن مسیر درست الهی آماده کنند.
گفتنی است، برگزاری جلسه تفسیر قرآن، قرائت قرآن کریم، عزاداری؛ اجرای تواشیح، اجرای تعزیه، برگزاری اردوی زیارتی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، برگزاری ایستگاه صلواتی، سخنرانی و مداحی، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات فرهنگی و پذیرایی را می‌توان از مهمترین برنامه‌های موسسه فرهنگی بین الحرمین در ماه محرم نام برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها