مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان:

تمام طراحی دشمنان معطوف به ولایت است/روحانیت جلودار انقلاب

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه توطئه های دشمن امروز معطوف به ولایت است گفت: روحانیت جلودار انقلاب است و باید در دفاع از انقلاب و اسلام و نظام پیشتاز باشد.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۶۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام شکری در همایش طلایه داران تبلیغ، گردهمایی مبلغین استان سمنان در تالار شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی برگزار شد در سخنانی با عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم با اشاره به گذشت چهل سال از انقلاب گفت: تهاجم همه جانبه دشمن بویژه آمریکا با محوریت جنگ اقتصادی در حال انجام است و ضرورت دارد تمام اقشار مختلف جامعه ضمن هوشیاری کامل نسبت به انسجام و یکپارچگی نسبت به وحدت ملی تلاش کنند
وی افزود: مسئله امامت و ولایت از ابتدای اسلام مطرح است و امروز رکن رکین نظام اسلامی ولایت فقیه هست و ما به عنوان پرچم داران انقلاب وظیفه خود می‌دانیم از این رکن انقلاب خردمندانه دفاع و ترویج نماییم.
شکری تصریح کرد: تمام طراحی دشمنان منتهی به ولایت می‌شود و همه عنایت ویژه به این مسئله داشته و روحانیت که جلودار انقلاب است باید در دفاع از انقلاب و اسلام و ولایت پیشتاز باشند.
وی با اشاره به دغدغه‌های رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه هاست و انسجام بخشی بین مردم و گسترش پیوند‌های سیاسی اجتماعی در جامعه و پرهیز از تضعیف ارکان نظام که مورد تاکید ولایت است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تبیین انحرافات و بدعت و خرافه در مراسمات عزاداری و تشویق و ترغیب ارزش‌ها و سنت‌های اسلامی مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: آگاه‌سازی مردم نسبت به عواقب منکرات در جامعه و بالا بردن آستانه تحمل مردم در شنیدن حرف دیگران و رعایت حقوق دینی و شهروندی و تقویت هویت و غرور ملی باید در جامه مورد توجه مبلغین باشد.
شکری اضافه کرد: بستر مقاومت برای تحمل صبر و مشکلات را فراهم کنیم و انس و علاقه و تعصب به هویت ملی و اسلامی را توجه کرد و فرهنگ سازی در زمینه رعایت انصاف و اخلاق کسب و کار و خوداتکایی و مقاومت ملی است که اگر به این نکات توجه می‌کردیم امروز دچار مشکلات نمی‌شدیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: اگر تولید ملی نداشته باشیم باعث وابستگی فرهنگی و اقتصادی ملت می‌شود و باید در سایه ولایت فقیه هوشیاری خود را حفظ و گوش به فرمان ولایت باید و پاسدار ارزش‌ها و انقلاب باشیم و ضعف‌ها را از فرصت محرم استفاده کنیم تا برطرف نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها