خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: همه توطئه‌ها علیه این انقلاب را با اتحاد، همدلی و انسجام و پیروی از رهبری پشت سر گذاشتیم.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۷۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، رهنگ پاسدار مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینكه امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن انواع و اقسام نقشه‌ها و توطئه‌ها را علیه این انقلاب انجام داده است اما ما همه آن‌ها را پشت سر گذاشتیم زیرا اتحاد، همدلی و انسجام و پیروی از رهبری بوده است.

وی با بیان اینكه بسیج همواره پشتوانه محكمی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تاكنون بوده است، افزود: بسیج این پایبندی به آرمان‌های امام و انقلاب را در صحنه عمل ثابت كرده است و هر جا این انقلاب نیاز به حمایت و همراهی داشته، همواره حضور داشته است.

خسروانی در ادامه به برگزاری رزمایش سراسری «محمد رسول‌الله(ص) ۲» همزمان با سراسر كشور در شیراز در ۳ مرحله خدمت‌رسانی، نمایش اقتدار و حضور در صحنه تصریح کرد: این رزمایش به‌همت گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز نیز در مناطق تحت پوشش اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، هدف از برگزاری این رزمایش را ایجاد نشاط و تزریق روحیه امیدواری در میان مردم و ارائه خدمت به محرومان، بالا بردن توان رزمی و ایجاد روحیه در میان گردان‌های بسیج برشمرد.

خسروانی فعالیت‌های عمومی شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی،‌آموزشی، ورزشی، توزیع بسته‌های فرهنگی و خدمات بهداشت و درمان شامل ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو میان بیماران نیازمند را از جمله فعالیت های این رزمایش معرفی کرد.

وی از ارائه خدمات دندانپزشكی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، آموزش بهداشت و درمان و غیره در این رزمایش خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال و كارآفرینی نیز كلاس‌های آموزشی و ترویجی با مبنای راه‌اندازی بنگاه‌های كوچك زودبازده برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، توزیع بسته‌های غذایی و نوشت‌افزار میان محرومان از دیگر خدمات ارائه شده در این رزمایش دانست که با با هماهنگی كمیته امداد انجام می‌شود.

خسروانی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس این ناحیه از سپاه پرداخت و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از یك هزار و ۸۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و محلات به‌همت این ناحیه از سپاه اجرا خواهد شد.

وی گفت: در این هفته چند برنامه ویژه اجرا خواهیم كرد از جمله رونمایی از طرح علمی ـ پژوهشی صندلی ویژه معلولان و جانبازان و همچنین رونمایی از پهپاد حساس به چهره اختراع شده در بخش گروه علمی ـ پژوهشی این ناحیه از سپاه صورت خواهد گرفت كه توسط این پهپاد عملاً امكان تغییر چهره برای دشمنان غیرقابل ممكن خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها