خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

نمایشگاه طراحی و نقاشی در نهاوند برپا شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۸۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

نمایشگاه طراحی و نقاشی در نهاوند برپا شدزینب سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه طراحی و نقاشی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه آزاد نقاشی آفرینش و واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این شهرستان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه شامل آثار 8 نفر از نقاشان و 2 نفر از هنرمندان طراح شهرستان می باشد که از 14 شهریور ماه به مدت هفت روز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه آثار این نمایشگاه با موضوع طبیعت، اماکن تاریخی، اشیاء بی‌جان و … است، اضافه کرد: آثار نقاشی به نمایش در آمده در این نمایشگاه شامل ۵۰ اثر نقاشی در سبک‌های رئالیسم، کوبیسم و مدرنیسم در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ و نقاشی بر روی تخته است.

وی یادآور شد: در بخش طراحی نیز ۲۰ اثر شامل طراحی داخلی، صنعتی، کارتون و کاریکاتور و طراحی گرافیک چشم هر بیننده‌ای را به خود وا می‌دارد.

سیف خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان آقایان علی شهبازی، محمدعلی نهاوندیان و حسام الدین صفی منش و خانم‌ها زهرا نادری، آتنا شهبازی، ندا طاهری، لیلا بحیرایی، مبینا زمانیان، مهتاب سوری وعطیه میرزایی است که همه روزه در ایام برپایی از ساعت 9 الی 13 و14 الی 19 در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی روبروی خانه معلم آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات