خبرهای داغ:
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به عدم وجود سینما در نهاوند گفت: رایزنی‌هایی در این راستا با سه سرمایه‌گذاری داخل و خارج از شهرستان انجام‌ شده تا با همراهی و همکاری مسئولان پردیس سینمایی در نهاوند راه‌اندازی شود و به زودی این کار انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۲۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

احداث پردیس سینمایی در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، زینب سیف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه سال‌های سال از تعطیلی سینما در نهاوند می‌گذشت و این کمبود را برای این شهرستان احساس می‌کردیم از ابتدای سال جاری اقدامات خوبی برای فعالیت مستمر سینما در نهاوند انجام‌شده و خوشبختانه سینمای نهاوند در اداره ارشاد این شهرستان از ۱۵ فروردین ‌ماه به‌صورت مستمر آغاز به کار کرده است.

وی بابیان اینکه استقبال خوبی از سوی برخی ادارات برای اخذ نوبت اختصاصی صورت گرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از بچه‌های کار به‌صورت رایگان و ۲ هزار نفر دانش‌آموز از فیلم‌ها و انیمیشن‌های روز دیدن کردند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به عدم وجود سینما در شهرستان اظهار داشت: رایزنی‌هایی در این راستا با سه سرمایه‌گذاری داخل و خارج از شهرستان انجام‌ شده تا با همراهی و همکاری مسئولان پردیس سینمایی در نهاوند راه‌اندازی شود و به زودی این کار انجام خواهد شد .

وی تأکید کرد: هدف‌گذاری ما استفاده همه شهرستان از خدمات و امکانات فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرستان است.

سیف با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ کنسرت با بهره‌گیری از ظرفیت‌هاو گروه‌های موسیقی بنام شهرستان برگزارشده است، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی در دستور کار این اداره و با بهره‌گیری از پتانسیل گروه‌های ادبی، فرهنگی و غیره است.
وی گفت: در حوزه هنرهای تجسمی گروه‌های شهرستان هر ده روز یک نمایشگاه داشته‌اند و سعی بر آن است که در مناسبت‌های مختلف این برنامه‌ها بیشتر انجام شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: شهرستان نهاوند طی سال گذشته در جشنواره هنرهای تجسمی استان دارای ۳ نماینده بوده که در سال جاری به ۱۶ نفر رسیده است.

وی از راه‌یابی گروه تئاتر شهرستان در مسابقات استانی را از دیگر اقدامات این اداره خبر داد و گفت: اداره ارشاد نهاوند دارای ۴ موسسه قرآنی است که دارای رتبه‌های کشوری در رشته‌های مختلف همچون حفظ کل قرآن کریم در کشور شده‌اند.

سیف در ادامه با اشاره فعالیت ۷۰ کانون فرهنگی و هنری در شهرستان نهاوند، گفت: از این تعداد ۶۰ کانون در نقاط روستایی و ۱۰ کانون در نقاط مختلف شهری در حال فعالیت هستند که خوشبختانه در استان همدان سرآمد هستند.

وی در پایان از کمبود نیروی انسانی در اداره ارشاد نهاوند خبر داد و گفت: در حال حاضر اداره ارشاد شهرستان دارای ۸ پست سازمانی است که متأسفانه ۴ نفر نیرو کار بقیه را انجام می‌دهند لذا امیدواریم با نگاه مساعدی که مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان به شهرستان و پیگیری‌های فرماندار شهرستان و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی این مهم نیز رفع شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات