خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

حضور 1500 نفر در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان همدانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

حضور 1500 نفر در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) شهرستان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: همایشی که برگزار می‌شود همایش گروه‌های جهادی است که در مناطق محروم و کم برخوردار و در حاشیه شهر برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش فردا در مسجد المهدی(عج) واقع در کوی کوثر(حصارعلی آباد) با حضور نمادین گروه‌ها برگزار می‌شود و این گروه‌ها در عرصه‌های جهادی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی کار خود را شروع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: در این رزمایش ۶۶ گروه به استعداد ۵۶۰ نفر هستند که در این گروه‌ها کار خود را شروع می‌کنند و از ناحیه همدان ۳۴ گروه جهادی از اقشار مختلف شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی در همان مکان مسجد المهدی(عج) خدماتی از قبیل مشاوره‌های پزشکی، مامایی، متخصص روانپزشکی، مشاوره در زمینه اعتیاد،حقوقی، تحصیلی، مذهبی و... را ارائه می‌دهند.

برزگر گفت: نوسازی و رنگ‌آمیزی مدارس در قسمت‌های قشر محروم نیز از جمله کارهایی است که توسط این گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله اول این رزمایش تا ۲۹ شهریور ادامه دارد که در قالب قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) در مساجد مختلف برگزار می‌شود که در خصوص تفکیک زباله‌ها که دغدغه شهرداری است، سرکشی ازخانواده‌های شهدا که کسی را ندارند و کارهای آنها را انجام دهند، مبارزه با اعتیاد، برگزاری جلسات انجمن مربیان، برگزاری جشن‌هایی در پارک‌ها و همچنین در خصوص مسائل حقوق، وظایف و آسیب‌های شهروندی مطالبی ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله در ۱۷ شهریور برگزار می‌شود که در شهرستان همدان با حضور گردان بیت المقدس که ۶ گردان ساعت ۹ صبح به صورت رسمی برگزار می‌شود و مکان تجمع این گردان در داخل ورزشگاه شهید بهشتی واقع در شهرک بهشتی است.

وی با بیان اینکه در این رزمایش یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان شرکت می‌کنند، گفت: این بسیجیان بعد از مراسم صبحگاه و سان، از مسیر خیابان جهاد، خیابان شهید مطهری و بلوار آیت الله موسوی به سمت گلزار شهدا و از آنجا با اتوبوس به سمت پادگان سیدالشهدا(ع) برای ادامه رزمایش می‌روند.

برزگر ابراز داشت: رزمایش روز شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ در سالن هاکی شهرک شهید بهشتی برگزار می شود که به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و در قالب آموزش های تاکتیکی، رزم شبانه، پیاده روی شبانه و ستون کشی بوده و شعار این رزمایش «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات