خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار خبر داد

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شهر و محروم شهرستان بهار

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شهر و محروم شهرستان بهار در روزهای 21 و 22 شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۹۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شهر و محروم شهرستان بهارسرهنگ علیرضا دریایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در شهرستان بهار اظهار داشت: در راستای اجرای این رزمایش گروه‌های جهادی بسیجیان به مناطق حاشیه شهرهای بهار، صالح آباد، لالجین، مهاجران و روستاهای محروم دولت‌آباد و نورآباد اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: این گروه‌های جهادی در روزهای 21 و 22 شهریور ماه با حضور در مناطق پیش‌بینی شده نسبت به ارائه خدمت به مردم اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار گفت: این اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله ویزیت رایگان با اعزام جامعه پزشکی به مناطق محروم، تعمیر خانه نیازمندان، برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزشی، توزیع بسته‌های حمایتی و غذایی و... اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای اردوهای جهادی را محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و اشتغالزایی در رزمایش جهادی عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 شهرستان بهار عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات