خبرهای داغ:
سردار عروج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2:

تفکر بسیجی ضامن کشور ماست/ دشمن به دنبال نابودی تفکر و روحیه بسیجی است

مشاور فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه تفکر بسیجی ضامن کشور ما است، گفت: دشمنان ما به دنبال نابودی و مضمحل کردن این تفکر هستند، بنابراین تمام تلاش خود را باید برای حفظ و تقویت این روحیه بکار ببندیم.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۰۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

تفکر بسیجی ضامن کشور ماست/ دشمن به دنبال نابودی تفکر و روحیه بسیجی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار خسرو عروج امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 در جمع بسیجیان شهرستان رزن اظهار داشت : نوع مبارزه کشور ما، مبارزه دفاعی است و ما هیچ‌گاه آغازگر جنگی نبوده و نخواهیم بود، اما به دلیل هجمه‌هایی که دقیقه به دقیقه علیه کشور ما وجود دارد باید آمادگی دفاع داشته باشیم.

وی افزود : اگر تفکر امام (ره) و طرح ایشان مبنی بر تشکیل بسیج مردمی نبود، تا کنون چندین بار کشور ما نابود شده بود.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: به اذعان متفکران دنیا به دلیل چند مشخصه‌ای که در نیروهای رزمنده ما وجود دارد، شکست ناپذیر هستند، اول آنکه رزمندگان بسیجی ما به اختیار خودشان در رزم حضور پیدا می‌کنند و دوم اینکه در این حضور هر آنچه در توان دارند به میدان می‌آورند.

وی گفت : اگر هر کدام از بسیجیان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، رزمی و... حضور فعال دارند یقین دارند که اجر و پاداش آنها به این دنیا خلاصه نمی‌شود، به همین دلیل است که چندی پیش رئیس جمهور آمریکا گفت رزم ایرانیان ریشه‌های اعتقادی دارد و هر کس در عالم از این سبک استفاده کند شکست ناپذیر خواهد بود.

سردار عروج ابراز داشت: هدف رزمندگان کسب رضای خداست، رزمندگان ما به وعده های خداوند ایمان دارند بنابراین با این تفکر چه شکست ظاهری بخوریم و چه پیروز شویم، پیروز میدان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ضامن کشور ما است، گفت: دشمنان ما به دنبال نابودی و مضمحل کردن این تفکر هستند، بنابراین تمام تلاش خود را باید برای حفظ و تقویت این روحیه بکار ببندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار