خبرهای داغ:
شهردار نهاوند خبر داد

افتتاح آبنمای موزیکال میدان مرکزی نهاوند

شهردار نهاوند از افتتاح آبنمای موزیکال میدان مرکزی در روز شنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۳۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

افتتاح آبنمای موزیکال میدان مرکزی نهاوندمحمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از افتتاح آبنمای موزیکال میدان مرکزی در روز شنبه ۱۷ شهریورماه راس ساعت ۱۹ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد و اظهار داشت: این آبنما به صورت تمام اتوماتیک با اعتباری بالغ بر7 میلیارد ریال راه اندازی می شود.

وی از بهره‌برداری کوتاه مدت این پروژه در کمتر از دو ماه با برنامه ریزی های دقیق شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی پرسنل خبر داد و خاطر نشان کرد: آبنمای موزیکال نمایش هماهنگ آب و موسیقی است، و در هنگام شب با نورپردازی در مرکز و گلوگاه اصلی شهر، فضای بسیار زیبایی را ایجاد نموده و از بروزترین آبنماهای استان محسوب می گردد.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه شهرها با میزان مشارکت شهری شهروندان اداره می‌شود،افزود: این آبنما دارای تعدادی فواره نازل، که پرتاب آب از فواره با موزیک و رقص نور هماهنگ بوده، و زیبایی و جذابیت خاصی به میدان مرکزی خواهد داد، و امیداوریم با این روند عمرانی نشاط و شادابی را در فضاهای عمومی به وجود آوریم، و شرایط زندگی را با استاندارهای بهتر برای شهروندان نهاوندی فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: فواره موزیکال با بهره گیری از تجهیزات مدرن، ایجاد حرکت های زیبای آب را امکان پذیر می کند، و نور به کار رفته در این پروژه امکان ایجاد طیف های نوری زیبا را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار