خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 7 هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهر اسدآباد داشته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۵۴۳۴۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

آسفالت‌ریزی بیش از 7 هزار تن در معابر شهر اسدآبادکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از 7 هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهر اسدآباد داشته‌ایم.

وی افزود: در چند روز گذشته دو مسیر مهم میدان دانشگاه و میدان آزادگان به طور کامل آسفالت‌ریزی شده و یک لاین از بلوار شهید قهاری نیز تعمیر شده است.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه نبود قیر این روزها به معضلی برای ما تبدیل شده است، عنوان کرد: طبق قول‌های نماینده شهر قرار بر این شده تا مقداری قیر در اختیار ما قرار گرفته تا ادامه تعمیرات معابر شهر را انجام دهیم.

وی در رابطه با علت اصلاح نشدن لاین خروجی بلوار شهید قهاری گفت: این لاین به نسبت لاین ورودی دچار آسیب کمتری بود اما به مردم قول می‌دهیم در صورت تأمین قیر، این لاین را نیز آسفالت‌ریزی کرده و در غیر این صورت مجبوریم به لکه‌گیری اکتفا کنیم.

سعیدی همچنین به لکه‌گیری شریان اصلی شهر یعنی خیابان امام(ره) نیز اشاره کرد و گفت: قسمتی از معابر منطقه محروم محمودبیگی نیز لکه‌گیری شده است.

وی در خصوص لایحه جدید مجلس مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان نیز عنوان کرد: احتمالا به دو علت جانباز بودن و سن زیر 60 سال داشتن این مصوبه شامل حال بنده نشود اما اگر این اتفاق نیز رخ دهد به راحتی آن را قبول خواهم کرد.

شهرداراسدآباد با بیان اینکه قانون برای همه است، افزود: هدف اصلی خدمت به شهروندان است و فرقی نمی‌کند من این خدمت را انجام دهم یا فرد دیگری.

انتهای پیام/

ارسال نظرات