خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

مردم و رزمندگان ما فرزند عاشورا و رمضان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس: جنگ الان اقتصادی و اجتماعی است و دشمن قصد دارد با فشار از درون و بیرون و ناامن کردن مرزها مردم را به خیابانها بکشد.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۵۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست خبری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(صلی الله علیه اله)2 با اشاره به شیطنت های دشمنان و مزدوران داخلی برای از بین بردن انقلاب گفت: جنگ الان اقتصادی و اجتماعی است و دشمن قصد دارد با فشار از درون و بیرون و ناامن کردن مردم را به خیابانها بکشند .

وی افزود: شاهدیم که در دی ماه سال گذشته اتفاقاتی که افتاد با درایت رهبری و درایت نیروی های نظامی و علما و روشنگری علما این غائله خوابید و علی رغم فراخوان های منافقن در سایت های مختلف بازهم مردم استقبالی نکردند.

ماشاء اله محمودی در ادامه با بروز مشکلات اقتصادی اخیر فشارهای اقتصادی و تحریم های غرب که با بصیرت مردم ایران در حال رفع و پیگیری آن هستند گفت: با وجود سوء تدبیری هایی که وجود دارد اما مردم چون بصیرت پیدا کردند که این حربه و جنگ ، جنگ اقتصادی صبور هستند و به مسئولین خودشان اطمینان دارند که ان شاء اله گشایشی درکار خواهد بود و مشکلات برطرف خواهد شد اما معاندینی و بخصوص مزدورانی در داخل که با بیگانگان همدست هستند و احتمال اغتشاش و تحرکات مختلفی در سطح کشور وجود دارد.

محمودی لزوم آمادگی در وضعیت فعلی کشور آمادگی مردم و بسیجیان را لازم دانست و با اشاره به اهداف رزمایش گفت: برای مقابله با استکبار جهانی و برای اینکه ترس و وحشت در دل استکبار جهانی ایجاد کنیم و یادآوری بکنیم که مردم ما و رزمندگان ما هم عاشورایی هستند و هم رمضانی رزمایش تدبیر شده با نام اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول اله (صلی الله علیه اله) که بصورت سراسری از سازمان بسیج ابلاغ شده و دارای دو مرحله است که در مرحله اول رزمایش جهادگران بسیجی است که سهمیه در شهرستان فردوس 24 گروه جهادی خدمت رسانی در زمینه های مختلف عمرانی خدماتی بهداشتی و دارای تخصص های مختلف از قشرهای مختلف بسیجی طلاب مهندسین دانش آموزی اصناف و پزشکی که در عرصه مختلف فعالیت دارند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز فرهنگ فردوس به مناسبت پنجاهمین سالروز ورود مقام معظم رهبری به فردوس گفت: با عنایت به اینکه در پنجاهمین سالگرد حضور رهبری در شهرستان هستیم که در سال گذشته قول داده بودیم که به همین مناسبت 50 گروه جهادی راه اندازی کنیم که در حال حاضر 86 گروه راه اندازی و شده و در این رزمایش نیز بیش از 20 گروه فعالیت داشته اند که در مجموع 110 گروه جهادی در شهرستان فعالیت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در خصوص رزمایش نیز گفت: در این رزمایش که امروز کلید خواهد خورد ، بسیجیان در مقابل معاندین فعالیت ها و تاکتیک های دفاع از کوی و برزن و آرام سازی و گشت و سایر مواردی را که تدبیر شده است را تمرین خواهند کرد.

وی همچنین گفت: در آستانه هفته دفاع نیز همایش سراسری تدبیر شده است که در مرکز استان و استادیوم آزادی شرکت برگزار خواهد شد که تعداد 20 هزار نفر از بسیجیان از سراسر استان در این همایش شرکت خواهند کرد که از بسیجیان فردوس نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

این رزمایش در مدت سه روز و در شهر اسلامیه در ارتفاعات جبل النور برگزار خواهد شد و بسیجیان در مدت سه روز با فراگرفتن آموزش های جدید و تاکتیک های گوناگون را برای مقابلع با دشمنان انقلاب تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها