خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش:

گوش‌ به‌ فرمان ولایت مقابل همه گزندهایی که برای نظام متصور است خواهیم ایستاد

فرمانده سپاه گالیکش گفت: از بدو خلقت بشریت تاکنون دو جبهه دائم در مقابل یکدیگر عرض‌اندام می‌کردند؛ یک جبهه به نام حق که محور آن حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام است و جبهه باطل که محور آن یزید بود.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی در شامگاه اقتدار بسیجیان گالیکش در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ این شهرستان ضمن تقدیر از حضور باصلابت و ایثار بسیجیان گفت: صبح امروز نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان در قالب ستون کشی در شهر گالیکش یک نمایش خوب از آن جاذبه ایثار، گذشت، ازخودگذشتگی و روحیه فداکاری انقلابی و دفاع مقدسی بود که یک تأثیر مطلوبی در شهروندان ایجاد کرد.

وی افزود: این حضور برای ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان قسم‌خورده نظام و بالا بردن روحیه، انگیزه و امید در دل مردم شکل گرفت.

قاضوی خاطرنشان ساخت: از بدو خلقت بشریت تاکنون دو جبهه دائم در مقابل یکدیگر عرض‌اندام می‌کردند؛ یک جبهه به نام حق که محور آن حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام است و جبهه باطل که محور آن یزید بود.

به گفته وی پیام جبهه حق و حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام بصیرت، شناخت به‌موقع، ولایت مداری و تسلیم خدا بودن بوده که شما بسیجیان آن را ثابت کردید.

فرمانده سپاه گالیکش اضافه کرد: امروز جبهه باطل تحت عنوان آمریکا و استکبار جهانی در مقابل جبهه حق تحت عنوان جبهه مقاومت با حضور باشکوه مردم انقلابی جمهوری اسلامی ایران و شما بسیجیان رو درروی هم قرار دارند.

قاضوی اظهار داشت: از 40 سال گذشته تاکنون در حال جنگ با دشمنان در جنگ سخت نظامی و جنگ نرم فرهنگی بودیم و شاید آخرین توطئه و ترفند دشمن در این عرصه جنگ اقتصادی باشد که امروز مردم ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

فرمانده سپاه گالیکش تصریح کرد: مطمئن باشید توطئه‌های گذشته دشمنان علیه ملت ما نقش بر آب‌شده؛ امروز این توطئه‌ها علیه مردم جمهوری اسلامی ایران هیچ تأثیری ندارد چراکه مردم ما در طول سالیان گذشته انقلاب شکوهمند اسلامی اثبات کردند که هر چه دشمن زیاده‌خواهی بیشتر کند مقاوم‌تر خواهند شد و اعتماد و اعتقادشان به‌نظام بیشتر خواهد شد و سربازی برای ولایت بیشتر معنا پیدا می‌کند.

وی گفت: امروز هم ما بسیجیان اینجا گرد هم آمده‌ایم که به مقام معظم رهبری اعلام کنیم که به‌عنوان یک سرباز گوش‌به‌فرمان ولایت در مقابل همه گزندهایی که برای نظام متصور است خواهیم ایستاد.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم که باروحیه و نشاط بالای بسیجیان برگزار شد؛ از نفرات برتر مسابقات فرهنگی و ورزشی این رزمایش با اهدا جوایزی تجلیل شد.

جلال پاک نژاد خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها