خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات خبر داد

نمایش قدرت نرم ایران برای خنثی سازی توطئه های دشمن در قاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات هدف از برگزاری این رزمایش را پیمان و میثاق با ولایت با محور اتحاد در مواجه با دشمن و امید بخشی به جبهه درونی اعلام کرد و گفت: در این رزمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران برای خنثی سازی توطئه های دشمن به نمایش گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۳۵۸۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اقدامات و تحرکات دشمن در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با هدفِ قرار دادن تغییر نظام در کشور با هم افزایی بین جبهه صهیونیست و نظام استکباری به سرکردگی آمریکا خیلی جدی ورود پیدا کرده اند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار گرفته ایم در سراسر کشور رزمایش رزمی ـ فرهنگی اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 به منظور به نمایش گذاشتن توان رزمی نیروهای بسیجی در حال اجرا است و شهرستان قاینات نیز طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (14 تا 16شهریور) همزمان با سراسر کشور در این رزمایش توان نیروهای خود را به نمایش خواهد گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات هدف از برگزاری این رزمایش را پیمان و میثاق با ولایت با محور اتحاد در مواجه با دشمن و امید بخشی به جبهه درونی اعلام کرد و گفت: در این رزمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران برای خنثی سازی توطئه های دشمن به نمایش گذاشته خواهد شد.

هزاری با اشاره به اجرای این رزمایش گفت: دو گردان بیت المقدس روز چهارشنبه عصر به صورت سازمان یافته و پس از ستون کشی در سطح شهر در نماز مغرب و عشاء مسجد جامع حضور خواهند یافت و سپس به محل اجرای رزمایش اعزام خواهند شد.

وی برگزاری آموزش های تاکتیکی ،برنامه های فرهنگی، رزم شبانه، شرکت در میعادگاه های نماز جمعه  را از دیگر برنامه های این رزمایش ذکر کرد و گفت: علاوه بر برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی سپاهیان محمد رسول الله(ص) و به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین شهر قاین گروه های جهادی محمد رسول الله(2) نیز از روز 9 شهریور با ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی، علمی، فرهنگی و.. در مناطق حاشیه شهر قاین و شهرهای اقماری کار خود را آغاز کرده اند و تاکنون با اعزام 30 گروه جهادی در این مناطق به ارائه خدمات رسانی پرداخته اند.

هزاری مرمت خانه محروم ، کمک به بازسازی مسجد و حسینیه و  توزیع بیش از 60 سبد غذایی در طی 3 روز گذشته را از جمله فعالیت های این گروهای جهادی بر شمرد و گفت: انتظار ما از دستگاههای اجرایی شهرستان این است که در جهت معرفی عرصه های محرومیت زدایی همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت نیروهای بسیجی در جهت رفع پاره های از مشکلات مردم اقدام  کنیم.

وی ادامه داد: این اقدامات در راستای فرهنگ سازی در زمینه ایثار و از خود گذشتگی در بین مردم اجرا می شود .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با اشاره به برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی و یادواره 302 شهید شهرستان قاینات گفت: تمامی اقداماتی که اجرا می شود در راستای الگو گیری از شهدا در راستای خدمات به محرومین است .

 انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها