خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام:

برگزاری رزمایش محمدرسول الله (ص) نمایش اقتدار بسیج در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام با اشاره به رزمایش محمدرسول الله (ص)، گفت: برگزاری این رزمایش، نمایش اقتدار بسیج در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام در برابر تهدیدات پوچ و توخالی دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۳۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

محمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به رزمایش سپاهیان عاشورایی محمدرسول الله (ص) گفت: در این رزمایش از منطقه بسطام یک گردان بیت المقدس به استعداد بیش از ۲۵۰ نفر شرکت دارند.
وی افزود: فراخوان نیرو‌ها ساعت ۷ صبح در حسینیه تکیه یزدی‌های شاهرود انجام شده و بعد از سازماندهی، در مرحله اول رزمایش بسیجیان در کلاس‌های پدافندغیرعامل، دفاع شخصی، آموزش تونفا و بصیرتی سیاسی شرکت کردند.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: ساعت ۱۶ بسیجیان به حسینیه اعظم مدرسه قلعه منتقل و همه گردان‌ها و بسیجیان فراخوان شده شهرستان در قالب گردان‌های پیاده به سمت مکان اصلی رزمایش در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر حرکت می‌کنند.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام خاطر نشان کرد: در حرم شهدای گمنام مراسم سان و شامگاه و سخنرانی برگزاری و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مرحله نهایی رزمایش در منطقه عمومی شاهرود با حضور گردان‌ها و بسیجیان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به آمادگی بسیجیان قهرمان و جانبرکف برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان اظهار کرد: همانطور که رهبری فرمودند: جنگ نخواهد شد، اما آمادگی باید باشد برای دفاع از مقابله تهدیدات دشمنان و این رزمایش نمایش اقتدار بسیج که به فرمود: ه رهبر انقلاب برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امید آفرین و برای مردم نشاط آفرین است، می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها