خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی

رزمایش بزرگ سپاهیان محمد (ص) در میامی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد(ص)، یازدهم شهریورماه در شهرستان میامی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۰۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،غلامرضا فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه رزمایش سپاهیان محمد(ص) در قالب گردان های بیت المقدس و امام رضا ترتیب می یابد، گفت: این رزمایش به منظور انجام تمرینات تاکتیکی و با هدف انسجام سازمانی، روز یکشنبه یازدهم شهریورماه با اجرای ستون کشی و برنامه‌های رزمی و فرهنگی در فرومد و بخش کالپوش و یک گردان در میامی آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: رزمایش فوق با هدف افزایش روحیه حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یاس در دشمنان و سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه میامی، افزود: با بیان اینکه امروز خاکریز بسیجیان، رزمندگان و امت اسلامی، قلم‌ها، اندیشه‌ها و فضای مجازی است که در این عرصه نیز باید همانند دوران دفاع مقدس با همدلی و اتحاد در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنیم از همه اصحاب رسانه شهرستان میامی برای انعکاس و پوشش خبری این نمایش اقتدار دعوت به عمل آورد.
فلاحتی، در ادامه گفت: دشمن شبانه‌ روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است اما این را بداند که ما فولاد آب‌دیده هستیم و نقاط قوت زیادی داریم.
وی ابراز داشت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام و تضعیف انقلاب اسلامی ایران هستند که به طور حتم مانند ۴۰ سال گذشته با وحدت و همدلی ملت هوشیار و بیدار ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه میامی، تصریح کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها