خبرهای داغ:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی جشن غدیر خم باهمت بسیجیان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسب عید ولایت و عید سعید غدیر خم جشن هایی با همت بسیجیان گردان ها،کانون های بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج برداران و خواهران شهری وروستایی هندیجان همراه با مسابقات فرهنگی وهنری ،برپایی ایستگاه صلواتی و مولودی خوانی ،سخنرانی و سرود درسطح شهرستان اجرایی می شوند.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۸۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش ازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: اجرای جشن های متنوع فرهنگی مذهبی به مناسبت عید ولایت حضرت امام علی (ع)یکی از اعیاد بسیار مهم و سرنوشت ساز برای مسلمانان جهان است که خداوند به پیامبر مکرم اسلام (ص)دستور داد که بعداز خودش حضرت امام علی (ع) را معرفی و جانشین قرار بدهد.

وی افزود :باهماهنگی و برنامه ریزی جشن های باشکوهی با همکاری بسیجیان شهرستان با بهترین کیفیت همراه با مسابقات فرهنگی و پخش شربت و شیرینی اجرایی در دهه ولایت اجرایی می شود.

وی بابیان استقبال خوب بسیجیان در برگزاری مراسمات عید غدیر خم گفت:حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در این گونه مراسمات قطعا ثمربخش است و بهترین ایجاد انگیزه والگو برای پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع)در تمام مراحل زندگی آنها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها