خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان:

در حال حاضر بیشتر از هر زمانی در حال دفاع هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان گفت: در حال حاضر بیشتر از هر زمانی در حال دفاع هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۲۰۲۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در جمع کارکنان این یگان گفت:در زمان کنونی که کشور دچار جنگ و نبرد اقتصادی است بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همراهی مسئولین و همچنین مردم هستیم.
وی همچنین ادامه داد:تصور این موضوع که دفاع و جنگ فقط مربوط به دوران دفاع مقدس بوده بسیار اشتباه است، زیرا اکنون در حال دفاع از اهداف و نیات انقلاب خود هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین راسخی همچنین به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت:۶۵ درصد از مشکلات موجود در جامعه مربوط به بی تدبیری‌های داخلی بر میگردد و بخش کوچکی از آن مربوط به دشمنان خارجی و تحریم هاست؛ و از آن ۶۵ درصد داخلی هم بخشیش به دولت بر می‌گردد و بقیه قوا و ارگان‌ها و مردم هم در این وضعیت اقتصادی مقصر هستند که البته مردم کوچکترین نقش را دارند و بیشتر متضرر این اوضاع اقتصادی هستند.
راسخی ادامه داد:مشکلات ما هر وقت به ائمه و امام حسین (ع) گره خورد، حل شد. یک روز انقلاب ما به امام حسین علیه السلام گره خورد و به نتیجه رسید و امسال هم انشالله بتوانیم در محرم و با نگاه و عنایت امام حسین (ع) مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم و حل و فصل کنیم، در این راه باید نیات خود را پاک کنیم و به آینده امیدوار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها