خبرهای داغ:
با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری،

افتتاح همزمان ۱۵۸ پروژه عمرانی و‌اقتصادی در شاهرود+ تصاویر

افتتاح همزمان۱۵۸پروژه عمرانی واقتصادی بااعتبار ۱۶۸ میلیارد وپانصد میلیون تومان با ۳۳۹نفراشتغال مستقیم در سطح شهرستان شاهرودبا حضور وزیر علوم تحقیقات وفن آوری و استاندار سمنان انجام شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۰۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، افتتاح همزمان ۱۵۸ پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتبار ۱۶۸ میلیارد وپانصد میلیون تومان با ۳۳۹ نفراشتغال مستقیم در سطح شهرستان شاهرودبا حضور وزیر علوم تحقیقات وفن آوری و استاندار سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، استاندار سمنان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس و مسؤولین استانی و شهرستانی در پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، ابتدا مسؤولین با حضور بر مزار دو شهید گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدا اداری احترام کردند و سپس با حضور در سالن اجتماعات و بصورت همزمان پروژه‌های هفته دولت این شهرستان افتتاح گردید.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود تاکید کرد: حوزه و دانشگاه دوبال برای رشد علم و ادب در جامعه اسلامی هستند که در شاهرود از تعامل خوبی برخوردارند.
محمدکرم محمدی فرماندار شاهرود نیز گفت: از سال ۹۲ که دولت تدبیر و امید با آرای قاطبه مردم ماموریت قوه مجریه را دریافت؛ بالغ بر ۷۵۱ میلیارد تومان در این شهرستان هزینه شده است.
شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان هم تصریح کرد: ۱۵۸ پروژه که ۳۳ درصد کل پروژه‌های استان است، در هفته دولت در شاهرود افتتاح میشود.
سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی در شهرستان شاهرود داریم که دانشگاه میتواند به آن ورود پیدا کند و باید بیش از این؛ از ظرفیت دانشگاهی استفاده کنیم.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری هم گفت: استان سمنان در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری ظرفیت خوبی ایجاد کرده است که بخاطر حضور اساتید و دانشجویان فرهیخته و توانمند در این مجموعه است.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان فاز یک مجموعه ورزشی سالن ورزشی آزادی دانشگاه صنعتی شاهرود با زیربنای ۲۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۳۶۸۳ میلیون ریال باحضور دکتر غلامی وزیر علوم وتحقیقات و استاندار سمنان افتتاح گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها