خبرهای داغ:
استاندار قزوین در آئین افتتاح جایگاه سوخت CNG صادقیانی سگزآباد گفت:

حمایت از بخش خصوصی در دستورکار استان

زاهدی گفت: باید تلاش کنیم تا با حمایت از بخش خصوصی، این بخش در همه حوزه ها سرمایه گذاری کند و با تسهیل در امور موجب ترغیب آنها برای سرمایه گذاری در امور تولیدی و خدماتی شویم.
کد خبر: ۹۰۵۰۳۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در آئین افتتاح جایگاه سوخت CNG صادقیانی سگزآباد، عبدالمحمد زاهدی ستاندار بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با حمایت از بخش خصوصی، این بخش در همه حوزه ها سرمایه گذاری کند و با تسهیل در امور موجب ترغیب آنها برای سرمایه گذاری در امور تولیدی و خدماتی شویم.
وی گفت: امروز بحث اشتغال مهمترین دغدغه در کشور است که باید مورد توجه قرار گیرد. فلسفه وجودی ما مسوولان خدمت به مردم است و در شرایط فعلی نیز نیاز به کمک شما مسوولان داریم تا بتوانیم در جنگ اقتصادی موجود که از سوی دشمن وارد می شود سربلند میدان باشیم.
در ادامه حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه سگزآباد بیان کرد: بزرگترین امتیاز ایران این است که مسوولان از حود مردم هستند و حضور مسوولان در بین مردم نوعی ارزش است.
وی گفت: ما انقلاب کردیم که مسوولان افتخار کنند که خدمتگزار مردم مومن و ولایی هستند.
امام جمعه سگزآباد ادامه داد: حضور مسوولان در بین مردم آرام بخش آلام آنهاست است و امروز با وجود دشمنان، مردم تمام قد در مقابل دشمن ایستاده اند و با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و همت دولتمردان این پیچ و خمهای سخت را پشت سر میگذاریم.
وی اضافه کرد: در به سرانجام رسیدن این پروژه عمرانی همه مسوولان و مدیران دستگاهها تعامل داشتند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها