خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم بهار

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار از برگزاری اردوهای جهادی در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی، فرهنگی و عقیدتی در مناطق محروم شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۰۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم بهارسرهنگ پاسدار علی میرزا دریایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: اردوهای جهادی در قالب عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی، فرهنگی و عقیدتی از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.

وی افزود: طی اجرای این اردوهای جهادی در عرصه پزشکی تعداد ۷۰۰ مورد عینک در روستاهای رسول آباد و شهر مهاجران توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: همچنین ۲۲۰ میلیون تومان در عرصه پزشکی در تحویل دارو عینک و دندانپزشکی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در قالب کمک به ساخت خانه‌های محرومین و نیازمندان در حال اجرا است، گفت: در این راستا ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

دریایی در ادامه  به اجرای کلاس‌های فرهنگی در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: در کنار اردوهای جهادی برگزاری کلاس‌های عقیدتی و آموزش اقتصاد مقاومتی و کلاس‌های مشاوره اجرا می‌شود.

وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان در اردوهای جهادی با شور نشاط و با انگیزه خدمت به محرومین و نیازمندان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات