خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

مفسدین اقتصادی باید طبق موازین شرعی محاکمه شوند

امام جمعه موقت همدان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص محاکمه فاسدین اقتصادی گفت: مفسدین اقتصادی باید طبق موازین شرعی محاکمه شوند.
کد خبر: ۹۰۴۹۶۱۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

مفسدین اقتصادی باید طبق موازین شرعی محاکمه شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر و ولایت امام علی (ع) اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی هرگاه به مشکل خوردیم با تدبیر رهبر معظم انقلاب بر مشکلات پیروز شده‌ایم.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت افزود: مسئولان ما باید زندگی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018 تاکید کرد: در این میزبانی باید فرهنگ اسلامی الگو باشد و با استفاده از این فرصت فرهنگ ایرانی اسلامی را به سایر کشورها صادر کنیم.

وی از مسئولان همدان خواست تا نماد انقلابی میدان امام خمینی (ره) شهر همدان را در جای سابق خود نصب کنند.

موسوی اصفهانی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص محاکمه فاسدین اقتصادی گفت: مفسدین اقتصادی باید طبق موازین شرعی محاکمه شوند.

وی اضافه کرد: در این موضوع از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که نسبت به مسائل مالی و اقتصادی قاطعانه ورود پیدا کند و با قدرت و چشم باز در میدان باشند و نظارت کنند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه از لحاظ صنایع دفاعی حرف اول منطقه را می‌زنیم، اظهار داشت: دشمنان سیاه‌نمایی نکنند که انقلاب به بن بست رسید، ما مشکلات سخت تر از این داشتیم، ما هشت سال دفاع مقدس و فتنه ها داشتیم که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پشت سرگذاشتیم، دشمنان بدانند که این توطئه هم به بن بست می‌رسد.

وی ادامه داد: کشور ما پس از انقلاب پیشرفت زیادی داشته است و 40 سال است که دشمنان نتوانسته‌اند از پیشرفت انقلاب جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار