خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: برای کاهش محرومیت‌ها و رفع مشکلات نیازمندان بسیج سازندگی شهرستان ملایر اقداماتی را در زمینه‌های مختلف در دو بخش عمرانی و غیر عمرانی انجام داده است.
کد خبر: ۹۰۴۹۲۱۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

محرومیت‌زدایی در دو بخش عمرانی و غیرعمرانی از اقدامات بسیج سازندگی ملایرعلی سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: محرومیت‌زدایی بخشی از فعالیت‌های بسیج سازندگی است که در دو بخش عمرانی و غیر عمرانی انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و تعمیر منازل نیازمندان از مهمترین اقداماتی است که در این بخش عمرانی توسط بسیج سازندگی برای حمایت از محرومین و نیازمندان توسط بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج سازندگی ملایر در ادامه افزود: برای حمایت از محرومین و برای رفع محرومیت‌های ایشان فعالیت‌های دیگری مانند تهیه جهیزیه نوعروسان، توزیع بسته‌های غذایی، پوشاک، لوازم التحریر و... نیز انجام می‌شود که این حمایت‌ها توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به دست نیازمندان شهرستان ملایر می‌رسد.

وی با اشاره به سرکشی از خانواده‌های نیازمند با حضور فرمانده سپاه ناحیه ملایر و رئیس کمیته امداد شهرستان گفت: یکی از برنامه‌‌های ما حضور در منازل نیازمندان است تا ضمن تفقد و دلجویی از این عزیزان به مشکلات آنان نیز رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات