خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان:

حضور همیشگی بسیج و بسیجی در اجرای منویات رهبر انقلاب در صف اول

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان گفت: بسیج و بسیجی در اجرای منویات رهبر انقلاب همیشه در صف اول حضور دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۶۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در دیدار و سرکشی اعضای شورای نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان از حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) شهرستان سمنان من اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم گفت:پیامبری از پیامبران الهی چند روزی دغدغه‌مند بود و ندا آمد که مشکل چیست؟ سوالی پرسید نزد خدا که برایم سوال پیش آمده که اگر شما (خدا) بنده بودی و همچون من خدایی داشتید برای جلب رضایت خدای خود چه می‌کردی؟ و در پاسخ ۳ بار ندا آمد که خدمت به خلق.
حجت‌الاسلام والمسلمین راسخی ادامه داد:ما نماز می‌خوانیم و عبادت می‌کنیم که خدا را بشناسیم و خدا بشر را تک بعدی خلق نکرد، انسان موجودی است که به تنهایی نمی‌تواند نیاز خود را برآورده و مشکلات خود را حل کند؛ و قطعا خداوند خواسته که انسان‌ها در کنار هم باشند؛ لذا شما بسیجیان نیز با هدف خدمت رسانی به مردم عملیات‌های خود در بسیج را برنامه ریزی نمایید.
وی در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشاره کرد و گفت:کار‌های خوبی در سطح شهرستان انجام شده توسط حوزه مقاومت شما که بوستان سلامت از جمله شاخص‌ترین آن‌ها بوده و کار‌های فرهنگی بسیار تاثیر گذاری در این طرح برای مردم در سطح بوستان‌ها اجرا شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حدیثی از امام محمدباقر (ع) اشاره کرد که می‌فرماید:اگر می‌خواهی خودت را قضاوت کنی به قلبت نگاه کن، اگر آدم‌هایی که با خدا سرو کار دارند را دوست داشتی و انسان‌هایی که گناه می‌کنند و با خدا سرو کار ندارند را دوست نداشتی بدان که آدم خوبی هستی و بدان که خدا هم تو را دوست دارد؛ و نه اگر برعکس آدم‌های خوب و نیکوکار را دوست نداشتی و آدم‌های بد و گناه کار را دوست داشتی بدان که خدا هم از شما بی زار است و به تو نفرت می‌ورزد؛ و هر انسانی با کسی محشور می‌شود که به او علاقه دارد.
راسخی در ادامه به قدرت و باور به قدرت و توان جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:ایران اسلامی از نظر پیشرفت علم در دنیا اول است و این به برکت انقلاب اسلامی و جوانان مومن و متدین و بسیجی ماست؛ و البته عرصه‌های جهادی بسیار زیاد است و جنگ اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه دارد و در این وضعیت وظیفه بسیجیان بسیار سنگین است. ما باید پیرو مقام معظم رهبری و پیاد کننده اول اوامر رهبری در جامعه باشیم لذا بسیج و بسیجی همیشه در صف اول اجرای منویات رهبر انقلاب بوده و خواهد بود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در پایان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در حال تلاش برای ضربه زدن به این کشور هستند و ما نیز دلگرم جوانان بسیجی و مومن خود هستیم. اینکه رهبری می‌آید و می‌گوید که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد این حرف یک عقبه‌ای دارد که باید به آن توجه کنیم و آن این موضوع است که کشورما کشور امام رضا (ع) و کشور امام زمان است و رهبر فرزانه و مدبر و حکیم این نظام هم نایب امام زمان علیه السلام است؛ لذا عاقبت این نظام و کشور روشن است و درحال تکامل است و دشمنان انقلاب اسلامی هم بدانند که آن زمانی که این انقلاب نوزاد و کودک و نوجوان و جوان بود نتوانستند خدشه‌ای به آن وارد کنند، امروز که به بلوغ و تکامل کامل ۴۰ سالگی خود رسیده است و دیگر آرزوی ضربه زدن به نظام اسلامی ایران را با خود به گور خواهند برد.
در ابتدای این دیدار محسن مرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) شهرستان سمنان گفت:خدا را شکر بسیجیان خوب و دغدغه‌مند و مسئولیت پذیری در حوزه و همچنین پایگاه‌های مقاومت تحت نظر خود داریم و اکثر پایگاه‌های مقاومت ما در حال رشد و شکوفایی هستند و در مسیر پیشرفت قرار دارند.
وی هم‌چنین در ادامه به فعالیت‌های فرهنگی حوزه مقاومت خود اشاره کرد و گفت:در مباحث فرهنگی برنامه‌های خوبی اجرا شده از جمله طرح بوستان سلامت که در ۳ نقطه شروع به کار کردیم و همچنان در دو نقطه شهر در حال پیگیری می‌باشد و همچنین برای آینده نیز برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است.
وی دیدار با خانواده شهدا به صورت هفتگی، اجرای نشست‌های اخلاقی و قرآنی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی مورد نظر دانست که در آینده در دستور کار داریم.
مرادی افزود: جلسات خوب و سازنده‌ای هم با هیئت امنا و ائمه جماعت مساجد حوزه استحفاظی داشتیم که موجب تقویت عملکرد مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها