خبرهای داغ:
با پایان رقابت در ۴ کلاس صورت گرفت

معرفی برترین‌های مسابقات اتومبیلرانی در قم

نفرات اول تا سوم کلاس‌های مختلف راند نخست درگ ۲۰۰ متر مسابقات اتومبیلرانی به مناسبت اعیاد فرخنده ماه ذی‌الحجه در قم معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۴۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
معرفی برترین‌های مسابقات اتومبیلرانی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم برای برگزاری رقابت‌های راند نخست اتومبیلرانی شتاب قهرمانی قم برنامه‌ریزی و این مسابقات را با حضور پرشور علاقمندان به این رشته برگزار کرد.

این دوره از پیکار‌ها با عنوان راند نخست درگ ۲۰۰ متر در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم به انجام رسید و شرکت کنندگان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر چهار کلاس متنوع رقابتی، نفس‌گیر نزدیک و تماشایی داشتند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در کلاس‌های ۱۵۰۰ سی‌سی، ۱۵۰۰ تا دو هزار سی‌سی، ۲۰۶ اختصاصی و کلاس آزاد برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم به رقابت پرداختند، در حالی که همزمان پیست موتورسواری جدید مجموعه یادگار امام قم نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های کلاس ۱۵۰۰ سی‌سی راند نخست درگ ۲۰۰ متر مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی قم، نیما براتی‌دستجردی روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، آرمین صادقی مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد و مهدی منصوری به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات کلاس ۱۵۰۰ تا دو هزار سی‌سی این مرحله علی داودآبادی دیگر رقبا را پشت‌سر گذاشت و قهرمان شد، مهدی روشن روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و مقام سوم را علیرضا آقایی به خانه برد، ضمن اینکه در کلاس ۲۰۶ اختصاصی به ترتیب سیدعلی نجاتی، مجید باشیان و معین نصری رتبه‌های برتر را کسب کردند.

سرانجام نوبت به معرفی برترین‌های راند نخست اتومبیلرانی شتاب ۲۰۰ متر قهرمانی استان قم در کلاس آزاد رسید، در این کلاس مسعود آقایی با عملکردی بهتر نسبت به دیگر شرکت کنندگان روی سکوی نخست ایستاد، سیدسعید طباطبایی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به احسان عسگری تعلق گرفت.
ارسال نظرات