خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

حوزه هیچگاه سکولار نبوده و نخواهد بود/نباید خواسته به حق طلاب منحرف شود

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه حوزه علمیه در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود و این گونه قضاوت بی‌انصافی است، گفت: حوزه هیچ گاه سکولار نبود، نیست و نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۷۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
حوزه هیچگاه سکولار نبوده و نخواهد بود/نباید خواسته به حق طلاب منحرف شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسین نوری همدانی در جلسه سخنرانی خود در مشهد مقدس با اشاره به برگزاری تجمع مدرسه فیضیه بیان کرد: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود، اما چطور می‌شود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسؤال ببرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود و این گونه قضاوت بی انصافی است، خاطرنشان کرد: حوزه هیچ گاه سکولار نبود، نیست و نخواهد بود.

این مرجع تقلید تصریح کرد: چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد؟

وی شعار‌های دست نوشته شده را در این تجمع بسیار ناراحت کننده دانست و تاکید کرد: کسانی که این شعار‌ها را نوشتند خواسته به‌حق طلاب و علماء را منحرف کردند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه علماء و مراجع خواستار کمک به مردم هستند، تاکید کرد: بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار‌ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع، علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سؤال ببرد.

وی تاکید کرد: از مسؤولان محترم حوزه می‌خواهم که سریعا موضوع پیگیری شود.
ارسال نظرات