خبرهای داغ:

نخستین مراسم شروه خوانی شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) در هندیجان

رییس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت:به مناسب سالروز شهادت پنجمین امام شیعیان جهان حضرت امام محمدباقر(ع)نخستین مراسم شروه خوانی هندیجان با همکاری کانون مداحان و هیات حضرت علی اصغر(ع)با حضور مردم ،بسیجیان و تعدادی از مسئولان محلی شهرستان در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشادسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۰۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی در شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:ترویج فرهنگ شروه خوانی که ریشه در سنت اصیل مردمان جنوب از جمله بندرهندیجان دارد برای نخستین بار با شکوه خاصی همراه با استقبال مردم و تعدادی از مسئولان با نظم و برنامه ریزی اجرا شد.

وی افزود:اینگونه برنامه های شروه خوانی که خیلی پر معنا واصیل در طول سال بنابه مراسمات مذهبی باهمکاری کانون مداحان و هیات های مذهبی با دعوت از آحاد مردم شهرستان هندیجان بصورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی بابیان معرفی و ترویج روایات و احادیث اهل بیت (ع)گفت :همه ماها به عنوان شیعه ودوست دار اهل بیت(ع) در ترویج مفاهیم و روایات و احادیث اهل بیت (ع)تلاش های دوچندانی داشته و بافرهنگ سازی مناسب و با برنامه ریزی شد به نسل های آینده به شایستگی منتقل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها