خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

رضایت مردم در هدف گذاری و تصمیم گیری‌ها مد نظر است

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به مسائل روز، الویت‌ها و هدف گذاری‌های آموزش و پرورش شاهرود را مورد بررسی و گفت: رضایت مردم در هدف گذاری و تصمیم گیری‌ها مد نظر است.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۲۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
رضایت مردم در هدف گذاری و تصمیم گیری‌ها مد نظر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی در اولین دیدار خود با امام جمعه شاهرود؛ با یادآوری اهمیت و نقش ائمه جمعه به جهت خوشنامی و اثرگذاری این نهاد مردمی در پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی، بر کار‌های اساسی و برنامه ریزی مدونی که باید در مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برای نسل آینده از کودک تا جوان در پیش دبستانی‌ها و دبیرستان‌ها انجام شود تأکید کردند.
وی نیرو‌های فعال در این مدیریت را نیرو‌های خلاق، خوش فکر و معتقد به اصول و نظام خواندند که شناخت کافی نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های فعلی و در حال تدوین آموزش و پرورش داشته و مسیر آموزش و پرورش را در جهت تربیت فرزندانی متعهد، توانمند و متدین به پیش خواهند برد.
موسوی یکی از دغدغه‌های هم اکنون مردم شاهرود در ارتباط با آموزش و پرورش را، تمایل مردم برای ثبت نام در برخی از مدارس شهر دانستند که ناشی از باور مردم به نوعی فاصله علمی و تربیتی در بین مدارس سطح شهر است.
وی گفت: کوشش ما این است که احساس رضایت و اعتماد مردم نسبت به تمامی مدارس به ویژه در مدارس حاشیه شهر را گسترش بدهیم. وی افزود: توضیح کار‌های انجام شده در مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، به قضاوت صحیح‌تر مردم کمک خواهد کرد.
موسوی تصریح کرد: هم اکنون اکثر نیرو‌های اجرایی در مدارس در سال‌های نزدیک به بازنشستگی خود هستند؛ ما در برنامه نیروسازی باید فضا را برای حضور نیرو‌های جوان، معتقد، خوشنام و خوش فکر آماده کنیم.
وی با اشاره به در پیش بودن سال جدید تحصیلی اظهار امیدواری کردند با آمادگی مدیران مدارس و همکارانمان در مدیریت، مهری با نشاط، منسجم و آرام را در پیش داشته باشیم.
سید محمدرضا کریمی معاونت پرورشی و تربیت بدنی شاهرود نیز ضمن تشکر از حضور امام جمعه در مدارس و اقامه نماز با دانش آموزان، همکاری‌های دفتر امام جمعه با حوزه این معاونت را بسیار رضایت بخش دانسته و شرایط مدارس را برای حضور روحانیون و مشاورین مذهبی در قالب طرح‌های روشنا، امین و امیدان و ... مناسب ارزیابی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها