خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهید آبروی محله در گوجان

یادواره ی شهید آبروی محله افتخار کوچه به پاس گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج عبد الصالح جهانبازی، در گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان و مسئولین محلی در شهر گوجان برگزار شد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان به ایراد سخن پرداخت.

خدامراد حیدری، گفت: در جامعه ای که مردم اهل چشم اند و آنچه را می بینند باور می کنند و سرکه ی نقد بهتر از حلوای نسیه است  و مردم حاضرند چندین سال زیر بار قرض بروند؛ اما مثلا یک باب خانه داشته باشند و برای  عرضه ی محصولات خود فیلم وکلیپ می سازند، تا تولیدات خود را به فروش برسانند، خداوند متعال  چگونه دینش را تبلیغ می کند.

حیدری ادامه داد: خداوند  می فرماید:  من برای تبلیغ دینم ایمان را در چند چیز به مردم نشان می دهم؛ اول؛ ایمان را در نماز و دوم در شهید قرار دادم . ایمان را در وجود این بزرگ مردان  جلوه  می دهم  تا مردم جذب دین شوند. همین شهید عزیزی که در زیر آفتاب سوزان منا پرپر شد و به لقاءالله پیوست و دیگر شهدا  که در نوجوانی  و جوانی رفتند تا بگویند خدا وجود دارد؛ در واقع شهدا مبلغان دین خدا می باشند.

جانشین فرمانده سپاه فارسان نیز در این مراسم گفت: در شرایطی که آل سعود خائن در نشان دادن عناد و دشمنی اش با ملت ایران و مسلمین از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند، این بزرگ مرد نشان داد که هیچگاه مردان خدا از خدایشان غافل نمی شوند.

وی افزود: آل سعود به زودی تقاص این خون های به ناحق ریخته را پس خواهند داد و به یاری خدا همراه با سایر همراهانش به خصوص یهودیان صهیونیست به فلاکت خواهند افتاد و بساطشان برچیده خواهد شد.

در حاشیه این مراسم معنویف برنامه هایی چون؛ دکلمه خوانی، دل نوشته دختران شهید  با پدر، قرائت زندگی نامه شهید، مداحی و...، اجرا شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار