خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری کارگاه آموزشی امام محمد باقر (ع) شناسی در شاهرود

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» شاهرود کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی و سیره عملی امام باقر (ع)» در این موسسه فرهنگی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۸۱۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی وسیره عملی امام باقر (ع)» در این مؤسسه فرهنگی برگزار شد.
وی افزود: با وجود اینکه در طول تاریخ اسلام، هر یک از اصحاب فکر، اندیشه، علم و مذاهب مختلف در برهه‌های مختلف زمانی از حضرات معصومین (ع) امام باقر (ع)، امام صادق (ع)، امام کاظم (ع) و امام رضا (ع) بهره برده‌اند، متأسفانه امروزه نقش محوری ائمه شیعه توسط افراد مغرض در نهضت علمی در جهان نادیده گرفته شده است و امید است که با برگزاری این کارگاه‌های آموزشی اطلاع‌رسانی مفیدی در این زمینه صورت گیرد.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی ویژه عموم و به مدت دو روز و با حضوراساتید مدعو و اعضاء محترم موسسه، در دفتر مرکزی مؤسسه به نشانی خیابان ۲۲ بهمن برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها