خبرهای داغ:

فعالیت ووشوکاران بسیجی هندیجان در نخستین کارگاه آموزش فنون

رییس هیات ووشو هندیجان عسکری مهر از برگزاری نخستین کارگاه آموزش فنون درگیری ووشو برای ووشوکاران بسیجی هندیجان در تمام رده های سنی با مربیگری حسن زاده یکی از مربیان تیم های ووشوکشورو نماینده جهانی وین چونگ به میزبانی هیات ووشو هندیجان در سالن ورزشگاه تختی شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۱۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

 احمد عسکری مهر پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:اینگونه کارگاه های آموزشی برای رشد و آگاهی و مهارت ووشوکاران هندیجان که دارای استعدادهای خوبی هستند مفید و تاثیرگذار است که در روند بهتر برگزاری مسابقات استانی و کشوری می توانند همانند گذشته این ورزشکاران مقام آور و افتخار آفرین برای شهرستان هندیجان باشند.

 وی افزود:حضور استاد حسن زاده که کوله باری از تجربه و تخصص است مطمئنا موجب پیشرفت ووشوکاران باانگیزه هندیجان خواهد بود و با یادگیری فنون درگیری ووشو سطح مهارتی ورزشکاران رشته ووشو نسبت به قبل بیشتر خواهد شد.

 وی بابیان آمادگی ووشو کاران بسیجی برای رقابت های آینده در سطح استان و کشور گفت:ورزشکاران پر ظرفیت و با انگیزه ووشو کاران هندیجان در تمام رده ها سنی آقایان وبانوان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و با تمرینات برنامه ریزی شده  برای رقابت های آینده استانی و کشوری در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها